Job expirat
Supervizeaza si coordoneaza echipa de suport.
Se asigura ca personalul are abilitatile, instruirea si uneltele necesare pentru buna desfasurare a muncii.
Se asigura de satisfactia clientului final.
Experienta anterioara in coordonarea si supervizarea de echipe de lucru.
Experienta in relatiile cu clientii.
Excelente abilitati de management si comunicare.
Abilitati de rezolvare de probleme.
Cunoasterea uneia dintre urmatoarele limbi straine:
Engleza
Italiana
Spaniola
Portugheza
Poloneza
Ceha
Slovaca
Maghiara
Albaneza
Muntenegreana
Macedoniana
Greaca
Cipriota
Bosniaca
Sarba
Slovena
Bulgara
Croata
Oferim oportunitatea de a lucra intr-un mediu dinamic, intr-o echipa talentata si ambitioasa, oportunitati de instruire profesionala, de dezvoltare in cariera, provocari profesionale si pachet de beneficii atractiv.
SYKES is a global leader in providing outsourced customer management solutions and services. We serve mainly the leading Fortune 500 corporations. Worldwide we have over 32,000 employees.