Job expirat
-Asigura controlul inregistrarilor contabile, exactitatea acestora
-Asigura intocmirea raportarilor catre: organismele publice (AF, Primarie etc)
-Verifica intocmirea balantei de verificari si bilantul contabil
-Analizeaza datele legate de costuri si propune masuri de optimizare
-Organizeaza si controleaza activitatea departamentului financiar-contabil
-experienta in domeniu min 5 ani
-cunoaste legislatia din domeniu
-capacitate de coordoanre echipa
-cunoastre operare cu programe electronice de gestiune la nivel excelent
-implicare puternica in activitate
-axarea pe acumularea noilor cunostiinte
- responsabilitate maxima si atentie sporita
- capacitate puternica de auto-organizare
-venit corelat cu munca depusa
-mediul de munca la standarde ridicate, axat pe performanta
companie nationala de telecomunicatii
Misiunea noastra este: Atingerea excelentei pe plan local, regional si national in promovarea si distributia produselor si serviciilor de comunicare, oferind servicii orientate catre clienti.