Sef Birou Decontare-Ofertare-Urmarire lucrari

SC DORALEX COM SRL

25-06-2012 | EXPIRA LA 27-06-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

Coordoneaza si urmareste desfasurarea activitatii
- intocmirea si sustinerea situatiilor de plata.
- analizarea realizarilor la sfarsitul fiecarei lunii, in baza atasamentelor de lucrari, inregistrand veniturile si cheltuielile;
- intocmirea si urmarirea bugetelelor de cheltuieli pentru contractele in derulare.
-verifica si intocmeste graficele de executie a lucrarilor, NCS, NR., calculul cost de santier, graficul de plati
-elaboreaza si verifica situatiile de lucrari.
-verifica situatiilor de plata ( inclusiv fise tehnice, declaratii de conformitate si certificate de garantie, planul calitatii, documentele din cartea constructiei, etc.);
-analizarea fiselor de date in vederea incadrarii in cerintele autoritatilor contractante si studierea caietelor de sarcini si a documentatiei de atribuire pentru participarea la licitatii publice;
- verificarea documentatiei pentru licitatii si analizarea proiectului din punct de vedere tehnic;
- transmiterea solicitarilor de clarificari referitoare la documentatia de atribuire;
- intocmirea propunerilor tehnice si financiare pentru licitatii;
-intocmeste normele locale si/sau face analiza de pret pe “activitati” (materiale, manopera, utilaj, transport) si/sau incadrarea acestora in norme de deviz;
-verifica si intocmeste “Lista cantitatilor de lucrari” – centralizator pe investitie / obiecte / specialitati ;
- stabilirea valorii finale a ofertei financiare.
-monitorizarea contractelor de lucrari
-coordonarea permanenta a relatiilor cu furnizorii de materiale, subantreprenorii, clientii
-gestionarea sistemului de management al calitatii in activitatea proprie
-mentine legatura cu autoritatile contractante, autoritatile de stat in domeniul constructiilor pe parcursul derularii proiectelor
-Identificarea partenerilor pentru participarea in asociere sau subcontractare daca e cazul
-negocierea conditiilor , mentinerea legaturii cu partenerii si subcontractorii


CERINTE

Studii: UTCN- Facultatea de constructii : Constructii Hidrotehnice, Instalatii Edilitare, Drumuri si Poduri ,Constructii Civile,
Curs de perfectionare expert achizitii publice constituie avantaj

Experienta profesionala 5 ani in coordonare birou decontare, urmarire lucrari, ofertare;
- experienta in coordonare proiectelor realizate pentru autoritati publice constituie avantaj;

Cunostinte PC: Ms Office, Program devize ( Windev), Autocad
Initiativa si abilitati organizatorice
Disponibilitate la deplasari
Permis categ. B


BENEFICII OFERITE

Pachet salarial atractiv


DESCRIEREA FIRMEI

Companie in continua dezvoltare