Job expirat
Clientul nostru face parte dintr-un concern international care activeaza in domeniul proiectarii, realizarii si montarii de ansamble si subansamble mecanosudate, linii de asamblare, masini speciale si sisteme de automatizare in productie.
Responsabilitati:
- Organizeaza si coordoneaza intreg procesul de recrutare si selectie de personal;
- Asigura interpretarea corecta si aplicarea politicilor de personal ale firmei;
- Coordoneaza realizarea si implementarea unui sistem de evaluare a performantelor profesionale;
- Coordoneaza activitatatea de reactualizare a fiselor de post;
- Participa la solutionarea conflictelor de munca
- Studii superioare intr-unul din domeniile: Psihologie, Stiinte Economice, Politehnica;
- Experienta/cunostinte solide in domeniul Resurselor Umane;
- Cunostinte in domeniul legislatiei muncii
- Buna cunoastere a pachetului MS Office
- Limba franceza la nivel mediu constituie avantaj
- Pachet salarial atractiv.
Trenkwalder-Sobis este o companie austriaca specializata in servicii de consultanta in domeniile RESURSE UMANE SI CERCETARI DE PIATA. Echipa noastra de consultanti furnizeaza solutii complexe si personalizate la provocarile pe care le implica RECRUTAREA SI SELECTIA PERSONALULUI-INSTRUIREA ANGAJATILOR-DEZVOLTAREA ORGANIZATIEI. Va asteptam la sediile noastre din Sibiu, Bucuresti, Timisoara, Cluj Napoca, Arad!