RESPONSABIL ACHIZITII, Cluj Napoca

STARJOBS

18-02-2016 | EXPIRA LA 19-03-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Starjobs recruteaza un ACHIZITOR (responsabil achizitii) pentru clientul din Cluj Napoca, importanta firma producatoare in domeniu maselor plastice.

Responsabilitati:
-Caută furnizori pentru materia prima și servicii.
-Cere și obține oferte pentru materiile prime și/sau serviciile cerute de departamentele din firmă.
-Compară ofertele primite, din punct de vedere tehnic și comercial, negociază prețurile cu furnizorii și stabilește condițiile de livrare, conform procedurilor și instructiunilor de lucru.
-Comandă materiile prime, administrează comenzile în sistem, administrează corect bugetul pentru achizitii si se incadreaza in el.
-Urmărește livrările, respectiv urmărește comenzile de aprovizionare, până la recepția finală, asigurându-se încadrarea livrărilor furnizorilor în termenul de livrare prestabilit și/sau negociat.
-Verifică / corectează greșelile de preț în comenzi, în momentul înregistrării facturilor furnizorilor în sistem.
-Stabiliește relații optime cu furnizorii, pentru rezolvarea în timp util și în bune condiții a problemelor uzuale .
-Prospectează piața de profil și condițiile de achiziții / livrare, în vederea optimizării continue a procesului de aprovizionare, având ca scop final obținerea unor reduceri de costuri sau a reducerii timpului de livrare pentru materialele aprovizionate.
-Raspunde pentru calitatea și cantitatea materiei prime.
-Negociează condițiile comerciale cuprinse în contractele cu furnizorii.
-Responsabil direct pentru atingerea țelurilor de economii care privesc achizițiile efectuate, în vederea atingerii obectivelor privind reducerile de cost asumate pe departament.


CERINTE

- Studii superioare (de preferat Chimie),
- Experienţă pe un post similar, min. 3 ani
- Cunoştinţe avansate operare PC (Excel, Word)
- Cunoştinţe de limba engleză – avansat
- Bune abilităţi de negociere
- Domiciliu in Cluj


BENEFICII OFERITE

Contract de munca
Pachet salarial atractiv si negociabil, tichete de masa, decontare transport


DESCRIEREA FIRMEI

STARJOBS ROMANIA - Servicii complete in domeniul resurselor umane

Cu echipa noastra motivata si cu experienta in domeniul resurselor umane, folosind relatiile si sistemul cunostintelor retelei europene STARJOBS, sustinem dezvoltarea partenerilor si angajatilor nostrii in numele respectului, orientarii spre oameni si a legalitatii.

Oferim servicii integrate de resurse umane:
• Munca prin agent de munca temporara- Leasing de personal – Inchiriere de personal
• Recrutare si selectie
• Head hunting
• Salarizare
• Training
• Teste psihologice
• Fisa postului
• Consultanta de legislatie a muncii
• Distributie materiale publicitare