Referent marketing

WOODCOTE ROMANIA SRL

27-08-2007 | EXPIRA LA 26-09-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

1. Propune, solicita spre aprobare Bugetul de venituri si cheltuieli pentru departamentul marketing
2. Urmareste incadrarea cheltuielilor si veniturilor in Buget.
3. Realizeaza activitatile legate de reclama, imaginea Woodcote Romania.
4. Este responsabil(a) de intretinerea si dezvoltarea web-Site-ului firmei
5. Realizeaza distributia de materiale promotionale
6. Mentine relatia cu furnizorii referitor la activitatea de marketing
7. Realizeaza studii privind satisfactia clientului, impactul campaniilor promotionale

Responsabilitatile postului, raspunde de:
1. Supervizarea si realizarea activitatii legate de reclama, imaginea Woodcote Romania.
2. Verificarea incadrarii in bugetul elaborat (venituri si cheltuieli) a departamentului de marketing.
3. Organizarea activitatilor de promovare a produselor


CERINTE

1. Studii superioare - specializarea marketing
2. Experienta in domeniu
3. Cunoasterea limbii engleze
4. Cunostinte foarte bune de operare PC (MS Office)

Abilitati:
- abilitati de relationare cu ceilalti;
- abilitati de a selecta si analiza rapid si eficient informatiile;
- capacitate de sinteza;
- capacitate de ordonare a informatiei;
- capacitate de organizare eficienta a activitatii;


DESCRIEREA FIRMEI

WOODCOTE ROMANIA SRL si-a facut aparitia pe piata româneasca a amenajarilor interioare în August 1999. Ea este una din marile firme importatoare si distribuitoare pentru produsele utilizabile în amenajarile interioare, izolatii, acoperisuri usoare ¿i sistemelor penru fatade destinate locuintelor, proiectelor administrative - birouri, hoteluri, magazine. www.woodcote.ro

Incepand cu data de 31 Octombrie 2006, Woodcote Romania a fost achizitionata de catre Wolseley plc.

Wolseley plc este numarul unu mondial in distributia de sisteme sanitare si de incalzire si un furnizor important de materiale de constructii si servicii de profil. Mai multe informatii despre Wolseley puteti gasi la www.wolseley.com.