Receptioner Hotel Paradis ****

Hotel Paradis

10-08-2013 | EXPIRA LA 12-08-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

Activitati principale:

- preluarea si inregistrarea rezervarilor de la clienti
- primirea si cazarea clientilor
- intocmirea actelor necesare cazarii clientilor
- urmarirea si incasarea platilor
- promovarea serviciilor hotelului catre clienti
- solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor inregistrate
- medierea conflictelor si rezolvarea eficienta si amiabila a reclamatiilor clientilor.

Sarcini si indatoriri specifice:
- stabilirea unor relatii optime cu clientii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor ocazionale.

Responsabilitati ale postului:
- raspunde pentru calitatea serviciilor de informare, rezervare si cazare oferite clientilor hotelului
- raspunde pentru rezolvarea eficienta a problemelor aparute pe parcursul desfasurarii activitatii


CERINTE

- Limba engleza - nivel AVANSAT. Orice alta limba de circulatie internationala constituie un avantaj.
- Cunostinte utilizare PC - Microsoft Office;
- Foarte bune capacitati de organizare;
- Foarte bune abilitati de comunicare;
- Abilitatea de a lucra cu date si informatii confidentiale;
- Rezistenta la stres;
- Prezenta placuta, ingrijita;


DESCRIEREA FIRMEI

Hotel Paradis
Cluj Napoca 400619, Ciocarliei 47, Cluj
Tel.: +40 264 413 940
Fax: +40 264 413 944
Mobil: +40 754 033 904
E-mail: office@paradis.ro
www.paradis.ro