Operator Facturare - Apahida

Professional HR Agency

11-07-2014 | EXPIRA LA 10-08-2014

Job suspendat de catre administratorul site-ului

RESPONSABILITATI

Scurta descrire a postului: operarea în sistemul de gestiune a miscarilor de stoc in baza documentelor de intrare-iesire, emitere si evidenta facturi, avize de insotire a marfii, note de transfer, note de predare-primire, bon consum, chitanţe, conform prevederilor legale şi procedurilor financiar - contabile ale companiei.

Sarcinile si responsabilitatile functiei
- Emite facturi fiscale pentru mărfurile livrate din depozit;
- Întocmeşte avizele de însoţire a mărfii către clienţi şi punctele de lucru ale companiei in baza repartiţiei de marfă;
- Întocmeşte note de transfer, predare-primire între gestiuni;
- Întocmeşte bonuri de consum;
- Actualizează în sistemul informatic preţurile de vanzare pentru mărfurile din stoc;
- Emite chitanţe pentru încasările cu numerar;
- Depune zilnic numerarul la casieria companiei din sediul central pe baza de borderou de predare-primire;
- Primeşte de la clienţi instrumente de plată bancare pentru contravaloarea marfii livrate;
- Întocmeşte lunar raportul de gestiune centralizator;
- Mentine evidenta stricta a documentelor de intrare-iesire in baza carora opereaza in sistem;
- Mentine evidenta stricta a documentelor fiscale emise si a celor primite;
- Centralizează periodic (zilnic, saptamanal si lunar) toate documentele de intrare/ieşire din gestiune pe tip document, tip operatiune, gestiune, client / punct de lucru; le raportează Departamentului Financiar-Contabilitate la termenele stabilite prin proceduri interne;
- Conduce si mentine o evidenta stricta, pe suport hartie si informatic, a expeditiilor de marfa prin mesagerie; actualizeaza zilnic fisierul de evidenta, confrunta bilunar datele din fisierul de evidenta cu factura prestatorului de servicii de transport; raporteaza in scris, imediat, neconcordantele intalnite Departamentului Financiar-Contabilitate;
- Participă la realizarea inventarelor solicitate de echipa de management - anual şi ori de câte ori se consideră necesar;
- Arhivează documentele financiar-contabile, conform legii şi procedurilor companiei


CERINTE

- nivel de studii: minim studii medii, preferabil economice,
- cunoştinţe operare programe de gestiune; avantaj WinMentor,
- cunostinte avansate de operare PC ( MS Office),
- aptitudini si abilitati cerute de post: abilităţi foarte bune de comunicare interpersonală; flexibilitate, deschidere la sugestii, gândire pozitivă;
- experienta ceruta de post: minim 2 ani;
- disponibilitate de naveta in Apahida, transport asigurat.


DESCRIEREA FIRMEI

Professional, lider pe piata agentiilor de Resurse Umane din Romania, ofera clientilor sai servicii complete in domeniul resurselor umane: recrutare, testare, selectie si plasare de personal, administrare de personal, executive search, evaluare de personal, assessmnet & development centers, audit organizational si training.
Pastram confidentialitatea si tratam cu profesionalism fiecare candidatura.

Site: www.professional.com.ro

Sediul central:
Bucuresti
B-dul. Alexandru Ioan Cuza, nr. 4, Sector 1
Tel.: +40 21 314.69.30
E-mail: office@professional.com.ro

Filiale:
Brasov, Cluj-Napoca, Craiova, Iasi, Ploiesti, Timisoara.

Rep Moldova - Chisinau
MD-2068, Chisinau, str. Miron Costin nr. 7, biroul 404
Tel./Fax: + 373 22 439781
Tel: +373 22 449978
E-mail: professional-md@professional.md

Bulgaria - Sofia
Sofia 1000,B-dul Vitosha, nr.66, etaj 4
Tel: +359 2 489 44 65
Fax: +359 2 489 12 00
E-mail: professional-bg@professional.bg