Operator comenzi - perioada determinata

Professional HR Agency

06-04-2016 | EXPIRA LA 06-05-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Responsabilitati:
- Introduce in sistem datele privind stocurile de produse descarcate si livrate;
- Monitorizeaza si raporteaza zilnic situatia vanzarilor, a stocurilor existente;
- Monitorizeaza intrarile si iesirile de produse in si din cadrul terminalului prin centralizarea tichetelor;
- Asigura circuitul documentelor in cadrul procesului de livrare;
- Urmareste incadrarea incarcarilor fata de programarea Syncrotesss si daca este cazul opereaza intreruperea punctelor de incarcare;
- Emite Programul de Livrari;
- Introduce in sistem informatii suplimentare referitoare la datele delegatului;
- Emite Avizul de Expeditie pentru livrari auto conform informatiilor din sistem
- Tine evidenta si tipareste situatia centralizatoare a tichetelor de cantar emise pentru luna precedenta;
- Tine evidenta masinilor sosite cu intarziere fata de programare.
- Se asigura ca delegatia de ridicare de marfa a soferului este corecta;
- Emite dispozitia de livrare si tichetul de cantar pentru conducatorii auto;
- Se asigura ca soferul semneaza de primire Avizul de Expeditie si Tichetul de Cantar.
- Gestioneaza stocul de sigilii si se asigura ca soferii le-au aplicat la cimentruckuri inainte de parasi terminalul Cluj;
- Administreaza relatia cu operatorii de descarcare vagoane / incarcare in auto in vederea gestionarii corecte si totale a cantitatilor de ciment intrate / iesite din terminal
- Raspunde de calitatea relatiei cu conducatorii auto si cu clientii cand este cazul.
- Trimite avizul de expeditie pe Email la clientii care au solicitat acest lucru;
- Informeaza in cel mai scurt timp Responsabilul Terminalului Cluj despre orice reclamatie primita de la clienti precum si Managerul Departamentului Customer Care;
- Trimite catre Sales orice corespondenta primita de la clienti sau potentiali clienti.


CERINTE

- Studii superioare / studii medii – tehnician sau inginer electric sau mecanic
- Alte competente:
- cunostinte de operare PC: Word, Excel, e-mail;
- cunostinte de contabilitate primara;
- Abilitati: buna comunicare, organizare, lucru in echipa, implicare, orientare spre client;
- Experienta necesara ocuparii postului: 1 an intr-un post similar.


DESCRIEREA FIRMEI

Professional, lider pe piata agentiilor de Resurse Umane din Romania, ofera clientilor sai servicii complete in domeniul resurselor umane: recrutare, testare, selectie si plasare de personal, administrare de personal, executive search, evaluare de personal, assessmnet & development centers, audit organizational si training.
Pastram confidentialitatea si tratam cu profesionalism fiecare candidatura.

Site: www.professional.com.ro

Sediul central:
Bucuresti
B-dul. Alexandru Ioan Cuza, nr. 4, Sector 1
Tel.: +40 21 314.69.30
E-mail: office@professional.com.ro

Filiale:
Brasov, Cluj-Napoca, Craiova, Iasi, Ploiesti, Timisoara.

Rep Moldova - Chisinau
MD-2068, Chisinau, str. Miron Costin nr. 7, biroul 404
Tel./Fax: + 373 22 439781
Tel: +373 22 449978
E-mail: professional-md@professional.md

Bulgaria - Sofia
Sofia 1000,B-dul Vitosha, nr.66, etaj 4
Tel: +359 2 489 44 65
Fax: +359 2 489 12 00
E-mail: professional-bg@professional.bg