Job expirat
Gestionarea de apeluri outbound B2B/persoane fizice, pe pietele din Italia . Activitatea presupune formularea de intrebari specifice, inregistrarea cu acuratete a raspunsurilor primite, de la persoana intervievata, in sistem, intalniri zilnice cu supervisorul pentru a supune discutiei sarcinile desemnate si progresul, identificarea si raportarea problemelor aparute in procesul de obtinere a datelor valide.
Excelente abilitati lingvistice in limba italiana
Abilitati de comunicare si spirit persuasiv
Persoane dinamice si optimiste
Persoane orientate spre rezultate si procedura
Disponibilitate pentru orar 6 ore/zi, desfasurate in intervalul 10.00- 22.30
Salariu realizat 300- 400 euro (salariu de baza + procent din numarul de interviuri realizate + tichete de masa )
Dezvoltarea abilitatilor de comunicare si interactionare
Dobandirea de experienta calificata in domeniul culegerii de date prin intermediul telefonului
Din martie 2003, CONTACTCENTER RO ofera solutii in domeniul serviciilor call center - outbound (cercetari de piata,telemarketing, sondaje de opinie) si inbound (rezervari bilete de avion, abonamente presa, transferuri de bani, asistenta 24/24 )