OPERATOR CALL CENTER

SC CONTACTCENTER RO SRL

05-09-2011 | EXPIRA LA 22-09-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

Gestionarea de apeluri outbound B2B/persoane fizice, pe pietele din Italia . Activitatea presupune formularea de intrebari specifice, inregistrarea cu acuratete a raspunsurilor primite, de la persoana intervievata, in sistem, intalniri zilnice cu supervisorul pentru a supune discutiei sarcinile desemnate si progresul, identificarea si raportarea problemelor aparute in procesul de obtinere a datelor valide.


CERINTE

Excelente abilitati lingvistice in limba italiana
Abilitati de comunicare si spirit persuasiv
Persoane dinamice si optimiste
Persoane orientate spre rezultate si procedura
Disponibilitate pentru orar 6 ore/zi, desfasurate in intervalul 10.00- 22.30


BENEFICII OFERITE

Salariu realizat 300- 400 euro (salariu de baza + procent din numarul de interviuri realizate + tichete de masa )
Dezvoltarea abilitatilor de comunicare si interactionare
Dobandirea de experienta calificata in domeniul culegerii de date prin intermediul telefonului


DESCRIEREA FIRMEI

Din martie 2003, CONTACTCENTER RO ofera solutii in domeniul serviciilor call center - outbound (cercetari de piata,telemarketing, sondaje de opinie) si inbound (rezervari bilete de avion, abonamente presa, transferuri de bani, asistenta 24/24 )