Operator call center

IntegraHR

22-05-2010 | EXPIRA LA 28-05-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

-asistenta telefonica pentru clienti
-procesarea datelor de intrare
-introducerea comenzilor in sistemul de gestiune
-urmarirea comenzilor realizate


CERINTE

- experienta intr-o pozitie similara, constituie avantaj
- bune cunostinte din domeniul IT&C si electronice
- bune abilitati de relationare cu clientii
- cunostinte de operare PC, avantaj cunoasterea unui CRM
- limba engleza la nivel mediu
- capacitate de auto-organizare
- bune abilitati de comunicare si relationare cu clientii companiei

Prezinta avantaj
- cunostinte de gestiune si contabilitate primara
- experienta in utilizarea unui modul de administrare a unui site ecommerce


DESCRIEREA FIRMEI

IntegraHR - dedicat oamenilor
Suntem o echipa de specialisti cu 5 ani experienta in domeniu - dedicata dezvoltarii companiilor partenerilor nostri prin oferirea de servicii de resurse umane care sa sprijine managementul si angajatii in atingerea obiectivelor si performantelor dorite.

www.integrahr.ro

Clientul nostru s-a lansat pe piata de IT&C din dorinta de a oferi clientilor unul dintre cele mai competitive magazine online de pe piata.