Office Assistant-Cluj-Napoca

CREDIT TEAM

14-09-2008 | EXPIRA LA 20-09-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Preluarea si distribuirea apelurilor telefonice, mesaje fax, e-mail
- Gestionarea, inregistrarea si elaborarea corespondentei
- Gestionarea bazei de date cu personalul aferent departamentelor
- Elaborarea si redactarea documentelor cerute de management
- Mentinerea relatiei cu personalul
- Mentinerea relatiei cu Departamentul Resurse Umane in vederea gestionarii cardurilor, adeverintelor, angajarilor
- Asigurarea comunicarii intre management si personalul firmei
- Asigurarea activitatii de secretariat si protocol a societatii (intampinarea partenerilor, clientilor, furnizorilor)
- Arhivarea documentatiei
- Asigurarea suportului administrativ pentru manageri si activitatea departamentului


CERINTE

Studii medii absolvite
Experienta pe o pozitie similara de min. 6 luni
Cunostiinte de limba engleza
Cunostinte avansate MS Office (Word, Excel), Outlook Express, Internet
Abilitati : Capacitate de organizare, adaptare si relationare; atentie la detalii si orientare spre rezolvarea problemelor
Trasaturi de personalitate: deschisa, echilibrata, ordonata, dinamica, sociabila, gandire pozitiva


BENEFICII OFERITE

Se ofera un pachet salarial atractiv.


DESCRIEREA FIRMEI

Compania noastra, aflata in plin proces de extindere, are ca obiect de activitate consultanta in domeniul creditelor bancare. Ne-am facut remarcati prin prestarea unor servicii de calitate orientate catre necesitatile clientilor. Ne diferentiaza promptitudinea si profesionalismul cu care venim in intampinarea nevoilor, din ce in ce mai diversificate, din domeniul serviciilor bancare. Succesul este partenerul nostru fidel. Asteptam sa ni te alaturi!