2

locuri de munca in Cluj Napoca.

Pagina 1 din 1
Comision part-time 300 lei la 3 săptămâni și premii!
  • - Persoane sociabile şi serioase Vârsta minimă 16 ani

50 posturi disponibile

22-11-2017 Toate orasele
Cautam persoane ce sa participe la Focus Grup + Oferim RE...
  • - Cautam persoane ce sa participe la Focus Grup + Oferim RECOMPENSA! Companie de cercetare de marketing realizeaza, in perioada 18 decembrie, in CLUJ un focus grup si cautam persoane ce sa participe la aceasta intalnire. Cautam persoane cu urmatorul profil:
  • - doar femei, cu varsta cuprinsa intre 27 si 40 de ani,
  • - utilizatoare de produse pentru par, piele si corp si
  • - responsabile cu achizitionarea de produse de ingrijire a sanatatii – dermatocosmetice achizitionate din farmacii, magazine specializate Oferin recompensa pentru timpul acordat, tichete in valoare de 70 lei. Daca sunteti interesat, va rugam sunati la 0742.037.623. Focus
  • - grup
  • - ul este o tehnica de cercetare calitativa, ce consta in stabilirea unei discutii pe o tema data cu un grup alcatuit de regula din 8
  • - 10 participanti, timp de 1
  • - 2 ore. Metoda permite obtinerea unor informatii de mare profunzime referitoare la motivatiile si comportamentele categoriilor de interes. Aceasta tehnica poate fi folosita in domenii diverse precum:
  • - testarea mesajelor, produselor, reclamelor etc.
  • - identificarea perceptiilor asupra unui produs, organizatie, serviciu sau concept
  • - evaluarea / testarea campaniilor publicitare si promotionale
  • - identificarea profilului unui grup
  • - tinta (consumatori ai unui produs s.a.)
  • - identificarea caracteristicilor unei marci (imaginea marcii) si pozitionarea acesteia intre marcile concurente pe piata
  • - identificarea mecanismelor decizionale care stau la baza optiunii intre mai multe alternative
  • - identificarea atitudinilor fata de un produs, fata de o idee sau o problematica
  • - identificarea setului de valori si aspiratii ale unui segment tinta
  • - schitarea unei strategii de campanie publicitara, de marketing
  • - stabilirea punctelor tari si slabe ale unui concept, program sau produs/marca etc.

100 posturi disponibile

Reveal Marketing 13-12-2017 Cluj Napoca
Nr. rezultate pe pagina: