Manager Centru de Afaceri - CLUJ

Banca Romaneasca

22-05-2014 | EXPIRA LA 21-06-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Supervizarea activitatii Centrului de Afaceri astfel incat sa asigure atingerea obiectivelor strategice stabilite in zona de vanzari; propunerea de strategii si cai de actiune specifice segmentului de clienti alocat; responsabil de performanta portofoliului de credite comerciale in aria proprie



Responsabilitati principale

* Coordoneaza si monitorizeaza activitatea desfasurata la nivelul Centrului de Afaceri, precum si la nivelul fiecarei echipe in parte (Sector Relatii Clientela, Echipa Analisti)
* Se implica impreuna cu personalul din Centrul de Afaceri in procesul de negociere si vanzare
* Monitorizeaza derularea negocierilor/activitatii de vanzare
* Efectueaza vizite impreuna cu Ofiterii Relatii Clientela si/sau Coordonatorul Sector Relatii Clientela la clientii importanti (potentiali sau existenti) in regiunea arondata Centrului de Afaceri
* Urmareste indeplinirea obiectivelor Centrului de Afaceri
* Se implica in situatia in care apar intarzieri nejustificate in derularea activitatiii de creditare si urmareste eficientizarea cooperarii intre personalul din cadrul Centrului de Afaceri coordonat, cat si intre acestea si celelalte departamente/divizii BROM
* Supervizeaza evolutia portofoliul de credite existente pentru a monitoriza finalizarea la timp a analizei prelungirii valabilitatii facilitatilor de credit/angajament


CERINTE

* Educatie:studii superioare economice
* Limbi straine:engleza nivel avansat
* Experienta profesionala: min. 5 ani experienta in domeniul bancar (creditare PJ), minim 2 ani de experienta pe pozitie de conducere
* Abilitati/ cunostinte specializate:

- cunostinte aprofundate de legislatie privind creditarea PJ

- cunostinte utilizare MSOffice (Word, Excel, PowerPoint)

* Competente:

- abilitati de comunicare si relationare

- abilitati de negociere, convingere si influentare

- capacitate de decizie abilitati de planificare si organizare

- abilitati de rezolvare conflicte

- spirit de echipa

- rezistenta la stres

- orientat spre rezultate


DESCRIEREA FIRMEI

Cu o experienţă de 18 ani de activitate, Banca Românească oferă clienţilor săi o gamă largă de produse şi servicii pentru persoane fizice şi pentru corporaţii.

În octombrie 2003, cel mai mare grup financiar din Europa de Sud-Est, Grupul National Bank of Greece (NBG), a achiziţionat pachetul majoritar la Banca Româneasca S.A., deţinând în prezent 89,070% din capitalul social al acesteia. Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (BERD) este un alt acţionar important, deţinând 10,209% din capitalul social al băncii.

Prin susţinerea financiară a grupului, capitalul Băncii Româneşti s-a majorat substanţial, ajungând în prezent la aproximativ 200 milioane Eur. Banca Românească dispune de o reţea naţională formată din 134 de sucursale, din care 36 sunt situate în Bucureşti şi 6 centre de afaceri.

Grupul NBG este cel mai mare grup financiar din Republica Elenă fiind fondat în anul 1841 şi listat la Bursa de Valori din Atena încă din anul 1880. Începând cu octombrie 1999 este listat şi la Bursa de Valori din New York. Grupul NBG deţine o poziţie dominantă pe piaţa serviciilor financiare din Grecia, cu peste 1000 unităţi bancare în ţară şi în străinatate şi un portofoliu de 10 milioane de clienţi.

În afara activităţilor bancare specifice, Grupul National Bank of Greece desfaşoară în România o serie de alte operaţiuni în diverse domenii financiare. Dintre companiile mai reprezentative aflate sub controlul National Bank of Greece în România se numără: NBG Securities Romania, Societatea de asigurare - reasigurare GARANTA, NBG Leasing IFN S.A şi NBG Factoring Romania.