MANAGER ACHIZITII

PUBLIC EUROCONSULTING

08-02-2007 | EXPIRA LA 14-02-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

LOCUL DE MUNCA ESTE IN ORADEA.

- Gestionarea si dezvoltarea gamei de produse;
- Responsabil de baza de date furnizori, produse, preturi, comenzi;
- Instruirea agentilor de vanzare si a vanzatorilor despre produsele achizitionate;
- Gasirea de noi furnizori, negocierea contractelor si pastrarea legaturii cu furnizorii existenti;
- Analizarea si gestionarea stocurilor;
- Organizarea campaniilor promotionale;
- Pastrarea in permanenta a legaturii cu magazinele de prezentare, depozite, puncte de lucru;
- Alcatuirea rapoartelor periodice.


CERINTE

- Studii superioare;
- Cunostinte foarte bune de operare PC;
- Experienta pe o pozitie similara de min. 2 ani;
- Cunoasterea pietei materialelor de constructii sau amenajari (constituie avantaj);
- Limba engleza la nivel avansat;
- Persoana organizata, responsabile, cu abilitati foarte bune de comunicare;
- Bun negociator;
- Permis de conducere (min. 2 ani).


BENEFICII OFERITE

- Salariu 500 - 1000 EUR (negociabil in functie de experienta si aptitudini);
- Diverse bonusuri in functie de performante;
- Masina de serviciu;
- Telefon de serviciu;
- Se asigura locuinta pentru cei care doresc sa se relocheze.


DESCRIEREA FIRMEI

Agentie de recrutare personal din Oradea, selecteaza MANAGER ACHIZITII pentru clientul sau care este una dintre cele mai mari companii din Romania care are ca obiect de activitate distributia de materiale de constructii si amenajari interioare si exterioare.