12-10-2012 | EXPIRA LA 11-11-2012
Job expirat
DESCRIEREA COMPANIEI:
SYKES is a global leader in providing outsourced customer management solutions and services. We serve mainly the leading Fortune 500 corporations. Worldwide we have over 40,000 employees, offices in 20 countries and over 80 contact centers.
I am SYKES. Are you?
www.sykes.com
RESPONSABILITATI:
- oferă sprijin profesional consumatorilor finali ai clientului nostru, prin intermediul telefonului şi prin e-mail
- identifică situaţiile care trebuie transferate către un alt departament
- introduce informaţiile necesare în sistemul de CRM local
CANDIDATUL IDEAL:
- excelente cunostinte de limba ITALIANA/SPANIOLA/ FRANCEZA sau PORTUGHEZA
- un nivel mediu de cunoaştere a limbii engleze
- experienţă anterioară în relaţii cu clienţii (avantaj)
- bune cunoştinţe de operare MS Office
- excelente abilităţi de comunicare
- abilităţi de rezolvare de probleme
Ce oferim:
- oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic, într-o echipă talentată şi ambiţioasă
- oportunităţi de instruire profesională, de dezvoltare în carieră
- provocări profesionale
- pachet de beneficii atractiv
- training profesional
SYKES is a global leader in providing outsourced customer management solutions and services. We serve mainly the leading Fortune 500 corporations. Worldwide we have over 32,000 employees.