INGINER APROVIZIONARE

ALTRES

12-12-2008 | EXPIRA LA 18-12-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Cautam o persoana cu spirit de echipa, cu incredere in sine, pasionata de logistica si dornica sa lucreze intr-o companie internationala alaturi de o echipa profesionista.
Responsabilitatile unui Inginer Aprovizionare in echipa noastra sunt:

- urmarirea derularii in conditii optime a gestionarii stocurilor de materii prime, materiale si produse finite;
- cautarea si analizarea informatiilor legate de intrarile/iesirile din magazie a materiilor prime, materialelor si produselor finite;
- verificarea zilnica a stocului de siguranta pentru produsele strategice;
- studierea documentatiei pentru noile proiecte ce se vor derula pentru a face posibila achizitionarea in timp util si in conditii optime a produselor necesare;
- compararea necesarului de produse generat de noua documentatie, cu stocul existent (scriptic si faptic) din magazia unitatii si in functie de rezultatele obtinute se demareaza procedura de aprovizionare pentru produsele necesare;
- studierea pietei interne si a pietei externe pentru identificarea de noi furnizori;
- emiterea cererilor de oferte de pret catre furnizorii interni si externi;
- negocierea preturilor de achizitie, a tarifelor, conditiilor si termenelor de livrare;
- emiterea comenzilor ferme catre furnizori pentru cantitati semnificative de produse si verificarea statusului acestor comenzi;
- urmarirea receptiei marfurilor si a depozitarii acestora si punerea in stoc a produselor folosind un program de tip ERP;
- analiza stocurilor de materiale pe magaziile intreprinderii pentru a decide daca urmeaza sa se faca o noua aprovizionare;
- colaborarea cu inginerii de vanzari ai companiei pentru asigurarea in timp util a materialelor destinate comenzilor pentru clientii interni sau externi;
- colaborari cu diferiti prestatori de servici pentru transporturi, zincari, brunari, diferite tratamente termice, prelucrari mecanice, etc.


CERINTE

- absolvent al unei facultati cu profil economic sau tehnic;
- cunostinte de Limba Engleza (conversational), Excel si ERP (avantaj);
- experienta (minim 2 ani) in logistica aprovizonare - avantaj;
- persoana constiincioasa, proactiva avand calitati dovedite de negociere;
- spirit de echipa si atitudine constructiva fata de munca;
- putere de convingere sau de sustinere a propriilor pareri;
- abilitati de comunicare foarte bune si atitudine pozitiva fata de munca cu oamenii


BENEFICII OFERITE

- Pachet salarial motivant;
- Posibilitate de avansare in cadrul companiei.


DESCRIEREA FIRMEI

Ar fi usor de crezut ca ALTRES este o firma ce ofera servicii integrate de resurse umane. Si atat! Dupa ce ne veti fi clienti sau candidati, veti intelege filosofia muncii noastre.Ar fi usor doar de spus ca pentru noi este foarte importanta satisfactia si chiar fericirea oamenilor. Fie ca ne sunt clienti, candidati, furnizori, colaboratori. In estenta, a face consultanta in resurse umane, trebuie sa iei serios in discutie starea/psihicul/dispozitia OMULUI.Ar fi usor de afisat valorile ALTRES si mult mai usor de explicat. Insa, toate duc la acelasi lucru: implinire & satisfactie personala. Pentru ca acestea sunt cele mai importante instrumente de masurare a fericirii.In ALTRES, totul este usor! In cel mai rau caz, mai usor... Si asta pentru ca avem scopul de a da fiecaruia exact ce-l face fericit!.