14-11-2012 | EXPIRA LA 14-12-2012
Job expirat
- ofera sprijin profesional consumatorilor finali ai clientului nostru, prin intermediul telefonului si prin e-mail
- identifica situatiile care trebuie transferate catre un alt departament
- introduce informaţiile necesare in sistemul de CRM local
- excelente cunostinte de limba ITALIANA/SPANIOLA/ FRANCEZA/GERMANA sau PORTUGHEZA
- un nivel mediu de cunoastere a limbii engleze
- experienta anterioara in relatii cu clientii (avantaj)
- bune cunostinte de operare MS Office
- excelente abilitati de comunicare
- abilitati de rezolvare de probleme
Ce oferim:
- oportunitatea de a lucra intr-un mediu dinamic, intr-o echipa talentata si ambitioasa
- oportunitati de instruire profesionala, de dezvoltare in cariera
- pachet de beneficii atractiv
- training profesional
SYKES is a global leader in providing outsourced customer management solutions and services. We serve mainly the leading Fortune 500 corporations. Worldwide we have over 32,000 employees.