F&B MANAGER

Pritax Invest S.R.L.

17-04-2009 | EXPIRA LA 09-05-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

Calitate:

- Asigura calitatea servirii si a produselor din toate punctele de vedere.
- Asigura mentinerea standardelor de operare si calitate.
- Asigura cunoasterea tuturor normelor HACCP de catre toti membrii echipei.
- Asigura respectarea tuturor normelor si procedurilor companiei.

Clienti:

- Contribuie la crearea meniului in concordanta cu nevoile si asteptarile pietei, asigurand satisfacearea asteptarilor in ceea ce priveste calitatea.
- Cunoaste concurenta si este la curent cu tendintele pietei.
- Cunoaste clientii cheie si participa activ la procesul de vanzare.

Profit:

- Contribuie la realizarea obiectivelor de vanzari prin adaptarea la nevoile pietei in concordanta cu asteptarile clientilor.
- Raspunde de eficientizarea costurilor operationale optimizand productivitatea departamentului si costurile de achizitie.
- Raspunde de minimizarea costurilor de mentenanta si inlocuire a echipamentelor prin utilizarea corecta si eficienta a acestora.
- Contribuie la realizarea bugetului de venituri si cheltuieli.

Resurse umane:

- Raspunde de managementul departamentului in concordanta cu bugetul de venituri si cheltuieli, nevoile afacerii si cerintele legale.
- Raspunde de planificarea muncii, a pregatirii personalului si a concediilor pentru tot departamentul.
- Participa la intalnirile interdepartamentale si si organizeaza intalnirile departamentale.
- Raspunde de pregatirea si instruirea personalului din departament.
- Raspunde de buna comunicare cu celelalte departamente.


CERINTE

- Peste 3 ani experienta anterioara ca F&B Manager.
- Capacitate de coordonare si spirit de echipa.
- Orientare spre rezultate si atingerea obiectivelor.
- Creativitate si talentul de a conduce echipa pentru a pozitiona restaurantul in topul preferintelor clientilor.
- Buna cunoastere si intelegere a normelor HACCP.
- Limba engleza la nivel avansat.
- Abilitati de planificare, organizare si coordonare a echipei.


DESCRIEREA FIRMEI

International standards, local flavours este motto-ul Golden Tulip Hospitality Group, cu sediul central in Lausanne, Elvetia, retea internationala cu peste 780 de hoteluri si 75.000 de camere in 50 de tari.
Golden Tulip Ana Dome este cel mai nou hotel de 4* din Cluj-Napoca, aducand pe piata un nou standard de ospitalitate, prin calitatea dotarilor si excelenta serviciilor oferite.