CUSTOMER SUPPORT REPRESENTATIVE - LIMBA ITALIANA

S.C.SYKES ENTERPRISES EASTERN EUROPE S.R.L.

25-07-2011 | EXPIRA LA 24-08-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

- oferă sprijin profesional consumatorilor finali ai clientului nostru, prin intermediul telefonului şi prin e-mail,
- identifică situaţiile care trebuie transferate către un alt departament;
- introduce informaţiile necesare în sistemul de CRM local;


CERINTE

- un nivel avansat de cunoaştere a limbii italiene,
- experienţă anterioară în relaţii cu clienţii,
- bune cunoştinţe de operare MS Office,
- excelente abilităţi de comunicare,
- abilităţi de rezolvare de probleme.


BENEFICII OFERITE

- oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic, într-o echipă talentată şi ambiţioasă,
- oportunităţi de instruire profesională, de dezvoltare în carieră,
- provocări profesionale,
- pachet de beneficii atractiv.


DESCRIEREA FIRMEI

SYKES is a global leader in providing outsourced customer management solutions and services. We serve mainly the leading Fortune 500 corporations. Worldwide we have over 51,000 employees.