Customer Support

SC LOGICODE SA

20-11-2007 | EXPIRA LA 20-12-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

1. Sprijinirea clien¿ilor existen¿i in zona alocat¿ în ob¿inerea de informa¿ii legate de activitatea LOGICODE în general, de solu¿iile ¿i produsele promovate, de stadiul ¿i evolu¿ia contractelor sau comenzilor acestora.
2. Gestionarea direct¿ a vînz¿rilor repetitive de produse ¿i servicii c¿tre clientii LOGICODE.
3. Direc¿ionarea solicit¿rilor clientilor c¿tre persoanele cele mai potrivite în solu¿ionarea lor.
4. Completarea ordinelor de livrare specificând condi¿iile agreate de clien¿i.


CERINTE

- Bune cunostinte de operare calculator
- Cunostinte economice ( intocmire facturi)
- Foarte bune abilit¿¿i de comunicare ¿i negociere (persuasiune ¿i prezentare profesional¿ ¿i personal¿)
- Personalitate deschis¿, flexibil¿, sociabil¿, care se rela¿ioneaz¿ u¿or cu persoane noi ¿i diferite ca stil de reac¿ie ¿i negociere
- Persoana asertiva, ferma, cu o bun¿ capacitate de argumentare ¿i sus¿inere a p¿rerii ¿i interesului propriu


BENEFICII OFERITE

- Pachet salarial atractiv bazat pe experienta si performanta individuala a candidatului.
- Oportunitatea dezvoltarii carierei
- Sustinere in activitate, implicare in luarea deciziilor, participare alaturi de o echipa tanara de profesionisti.


DESCRIEREA FIRMEI

Tehnologia codurilor de bare