Customer Retention Specialist și Account manager pasionați de dezvoltare personală

LeadUp Academy

11-09-2017 | EXPIRA LA 11-10-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

Misiunea Refleqt este de a crea o lume conștientă și de a-i face pe oameni să înțeleagă că tot ceea ce se află în exteriorul nostru reflectă ceea ce e în interiorul nostru.
Dacă vrei să îți folosești experiența în relatii cu clientii, respectiv în vânzări pentru a fi unul dintre pilonii acestei misiuni, poți fi următorul Customer Joy și Account manager al echipei Refleqt.

Înainte de a aplica pentru unul din cele 2 posturi considerând că ai experiența și cunoștințele necesare, este important să ai urmatoarele informatii: noi nu căutam colegi care își doresc o experiență obișnuita de ''venit la birou-mers acasă, slavă Domnului că este Vineri.''
Căutam oameni pasionați de dezvoltarea lor personală, focusați să își crească în fiecare zi nivelul de satisfacție a vieții si motivați să aibă în jurul lor altț oameni dedicați acestui scop. Căutăm colegi care citesc, investesc în cursuri și programe de dezvoltare proprie și înțeleg că viața merită traită cu sens. Pentru că echipa Refleqt este dedicată dezvoltării fiecărui coleg în parte, fiecarui client în parte și fiecărei persoane care ne trece pragul.
Înainte de a fi profesioniști, viitorii noștri colegi trebuie să fie oameni focusați către dezvoltarea lor interioară.

Customer Retention Specialist
Va fi responsabil de:
• După evenimentele Refleqt vei contacta participanții pentru prezentarea și vânzarea produselor Refleqt
• Înscrierea membrilor in platforma de e-Learning Back To Yourself
• Oferirea de suport telefonic și via e-mail pentru clienții care întâmpină probleme în a urma sau urmări cursurile
• Sustinerea legăturii dintre clienții Refleqt și trainerul echipei cu privire la feedback-ul despre cursuri, astfel încât să reflecte nevoile clienților

Account manager
Va fi responsabil de:
•Dezvoltarea și implementarea strategiei de vânzare pentru produsele Refleqt
•Realizarea vânzarii de servicii de publicitate/vizibilitate în cadrul evenimentelor Refleqt, urmărind un target trimestrial
•Dezvoltarea parteneriatelor tip barter pentru evenimentele si serviciile Refleqt


CERINTE

Customer Retention Specialist
Are:
• experiență profesionala într-un rol de call center/ customer care/ customer support
• minimum 6 luni experiență de vânzare prin telefon
• stie să identifice nevoile clienților și să propună soluții rapide și benefice

Account manager
Are
• experiență de minimum 2 ani în vânzări de servicii
• experienta in vanzari cu clienți corporate și B2B
• conectarea cu oamenii drept unul dintre talentele sale


BENEFICII OFERITE

Ce vei obtine lucrand alaturi de Refleqt
• Un salariu care va crește în funcție de performanțe + procent din vânzări (valabil pentru Account manager)
• Training construit special pentru tine, pentru a te acomoda cat mai bine cu noul job si noua echipa
• Acces gratuit la toate evenimentele și produsele Refleqt
• Cursuri si traininguri pentru a-ți crește performanța și rezultatele
• Un cerc intern format din persoane cu inteligenta emotionala crescuta, alaturi de care te vei molipsi de buna-dispozitie si dezvoltare emotionala


DESCRIEREA FIRMEI

Suntem o companie locala nou aparuta pe piata, care se adreseaza nevoii de schimbare si dezvoltare a liderului de IMM-uri.

Liniile noastre de actiune sunt: recrutare si teambuiding, leadership, strategii de management si business.

Programele noastre sunt sustinute de specialisti licentiati in: John Maxwell, Lominger, Resonanz Kutschera.