Coordonator Relatii Clientela

BANCA ROMANEASCA SA

09-02-2007 | EXPIRA LA 15-02-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Promoveaza serviciile si produsele bancii, dezvolta si mentine relatiile cu clientii potentiali si existenti;
- Supervizeaza activitatea zilnica de back office din cadrul sucursalei;
- Asigura asistenta in rezolvarea tuturor aspectelor operationale din cadrul sucursalei;
- Asigura suport operational eficient pentru activitatea de retail si corporate;
- Raspunde de raportarile interne si externe ale sucursalei.


CERINTE

- Studii superioare economice (diploma de licenta);
- Minim 3 ani experienta in domeniul operatiunilor bancare;
- Experienta intr-o pozitie de coordonare constituie un avantaj;
- Cunostinte solide despre produse si servicii bancare, instrumente de plata;
- Initiativa, abilitati de organizare si de rezolvare a problemelor;
- Cunoasterea limbii engleze - nivel avansat;
- Abilitati foarte bune de relationare si de vanzare;
- Capacitate de a lucra sub presiune;
- Capacitate de decizie.


DESCRIEREA FIRMEI

Banca Romaneasca este parte a Grupului National Bank of Greece (NBG), grup ce detine o pozitie dominanta pe piata serviciilor financiare din Europa de Sud Est, avand un portofoliu de 10 milioane de clienti.
In ultimul an, Banca Romaneasca si-a consolidat pozitia pe piata romaneasca marindu-si semnificativ cota de piata pe segmentul clienti persoane fizice.