7

locuri de munca in Cluj Napoca.

Pagina 1 din 1
Operator calculator facturare
  • - Cerinte
  • - studii medii/ superioare;
  • - bune cunostinte de operare PC;

1 post disponibil (78 aplicanti)

17-01-2017 BUCURESTI Alte orase
Operator calculator facturare
  • - studii medii/ superioare;
  • - bune cunostinte de operare PC;

2 posturi disponibile (17 aplicanti)

14-01-2017 Cluj Napoca Alte orase
Casier- facturare Cluj-Napoca
  • - Cerinte
  • - Studii medii
  • - Cunostinte operare PC
  • - Cunostinte SAP (constituie un avantaj)

1 post disponibil (1 aplicant )

13-01-2017 Cluj Napoca
Sef Departament Financiar-Contabilitate
  • - Absolvent de studii superioare economice
  • - Experienta de ninim 5 an in domeniu, minim 3 ani pe o pozitie similara
  • - cunostinte legate de IFRS
  • - Rabdare si perseverenta
  • - Abilitati de leadership si de creare a echipei
  • - Cunostinte de limba engleza sau germana
  • - ACCA
  • - constituie avantaj

1 post disponibil (1 aplicant )

05-01-2017 Cluj Napoca
Auditor Intern - Serviciul Audit Arii Suport
  • - Studii superioare economice/ juridice finalizate;
  • - Experienta de minim 2 ani in audit sau in domenii conexe;
  • - Cunostinte privind procesele care intra in aria de functii suport (risc management, adecvare capital, provizioane, contabilitate, raportari, buget si planificare, achizitii, antifrauda, control intern, resurse umane, conformitate, guvernanta, etc);
  • - Constituie avantaj experienta in domeniul financiar
  • - bancar sau in firme de audit/ consultanta;
  • - Capacitate de analiza si sinteza, spirit de echipa, dinamic, bine organizat;
  • - Cunostinte foarte bune de operare PC (pachetul Office);
  • - Cunostinte avansate de limba engleza;
  • - Aptitudini de invatare/ asimilare peste medie, rezistenta la stres;
  • - Constituie avantaj certificari CAFR/ ACCA/ CIA/ CFSA;
  • - Disponibilitate pentru deplasari.

1 post disponibil (21 aplicanti)

03-01-2017 BUCURESTI Alte orase
Economist Senior
  • - Descrierea postului:
  • - Planificarea lucrarilor
  • - Verificare lucrari contabile sau revizia lunara a conturilor
  • - Inchiderea lunara a conturilor
  • - Pregatire declaratii de taxe
  • - Asistenta la inspectii fiscale
  • - Pregatire pachet de raportare financiara
  • - Pregatire Situatii Financiare Anuale
  • - Suport si asistenta cu clientii privind aspecte si problematici contabile, economice sau de taxe
  • - Experienta necesara: intre 3 – 5 ani
  • - Studii superioare profil economic
  • - Cursuri: taxe, management, excel
  • - Cunostite PC – nivel avansat.
  • - Programe Soft: Excel; Cile v7, Navision, Soft One, SAP, Winmentor, SAGA
  • - Limbi straine : Engleza: scris si conversational foarte bine
  • - Permis de conducere – DA
  • - Caracteristici personale: abilitati bune de comunicare; capacitate de a lua decizii; responsabilitate, mod de lucru ordonat, punctualitate, abilitati de munca in echipa, onestitate, proactivitate.

2 posturi disponibile (5 aplicanti)

28-12-2016 Cluj Napoca
Director Financiar in Cluj Napoca
  • - ATRIBUŢII PRINCIPALE (şi sarcini aferente): 1. Asigură buna gestionare a patrimoniului companiei.  Asigură condiţiile necesare pentru întocmirea documentelor justificative privind operaţiile patrimoniale  Asigură controlul operaţiunilor patrimoniale efectuate la nivelul firmei, procedeele de prelucrare utilizate, precum şi exactitatea datelor contabile furnizate  Organizează inventarierea patrimoniului şi valorificarea rezultatelor inventarierii  Asigură inregistrarea si analiza periodică a utilizării şi stării mijloacelor fixe  Asigură plata la termen a sumelor ce sunt obligaţia firmei faţă de bugetul de stat, alte obligaţii faţă de terţi  Asigură desfăşurarea ritmică a operaţiunilor de decontare cu furnizorii şi beneficiarii  Desfăşoară activitate de documentare în probleme economico
  • - financiare  Urmăreşte derularea contractelor speciale ( banci, furnizori, holding). 2. Asigură respectarea legislaţiei fiscale la nivel de firmă.  Se documentează la zi cu privire la legislaţia din domeniul financiar
  • - contabil şi asigură desfăşurarea activităţii financiar
  • - contabile în conformitate cu legislaţia de specialitate  Asigură respectarea regulilor de întocmire a bilanţului contabil, depunerea la termen la organele de drept şi publicarea acestuia în Monitorul Oficial  Asigură păstrarea documentelor justificative, a registrelor şi a bilanţurilor contabile  Urmăreşte respectarea legislaţiei fiscale  Urmăreşte constituirea fondurilor şi utilizarea acestora cu respectarea dispoziţiilor legale  Exercită controlul financiar preventiv privind legalitatea operaţiunilor trecute/curente/planificate. 3. Întocmeşte bugetul general al societăţii, informează şi face propuneri de corecţie  Realizează proiectul de buget lunar, trimestrial, semestrial şi anual, defalcat impreuna cu Directorii/Managerii departamentelor companiei in coordonarea COO.  Analizează indicatorii de afaceri şi îşi exprimă punctul de vedere în legătură cu aceştia catre COO si Boardul Companiei ( lunar, trimestrial, semestrial, anual)  Sprijină departamentele firmei în analiza indicatorilor proprii. 4. Raportează rezultatele financiare ale firmei  Asigură înregistrarea sistematică şi cronologică, prelucrarea, publicarea şi păstrarea informaţiilor cu privire la situaţia patrimonială şi la rezultatele economice ale firmei, atât pentru necesităţile proprii, cât şi în relaţiile cu ceilalţi agenţi economici: clienţi, furnizori, bănci, organele financiar
  • - fiscale, acţionari  Asigură întocmirea tuturor raportărilor solicitate de organele administraţ iei financiare şi de control, bancare, statistice  Prezintă COO si Bordului Companiei rapoarte conţinând rezultatele financiare ale firmei 5. Elaborează şi implementează sistemul general de evidenţă a gestiunii firmei  Stabileşte proceduri de lucru generale sau specifice care să asigure evidenţa de gestiune  Stabileşte principiile de organizare a sistemului informaţional impreuna si cu IT Manager. 6. Conduce şi organizează activitatea departamentului  Stabileşte sarcinile salariaţilor din subordine şi priorităţile în executarea acestor sarcini  Participă la programele de elaborare şi actualizare a fişelor de post ale salariaţilor din subordine  Asigură respectarea normelor interne de funcţionare de către personalul din subordine

1 post disponibil (6 aplicanti)

22-12-2016 Cluj Napoca

7 joburi care ti se potrivesc au fost publicate in aceasta saptamana

  • Alege sa primesti pe e-mail cele mai bune joburi.
Nr. rezultate pe pagina: