Contabil

Shoexpert

18-10-2008 | EXPIRA LA 24-10-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

-verifica documentele primare preluate;
- opereaza in aplicatia informatica documentele primare preluate;
-Inregistrarea contabila, verificarea si reconcilierea tranzactiilor legate de: imobilizari necorporale, corporale si financiare; disponibilitati, clienti, furnizori; cheltuieli inregistrate in avans; venituri inregistrate in avans;
- Calculul, verificarea si inregistrarea impozitelor si taxelor datorate statului;
- Intocmirea, verificarea si reconcilierea balantei de verificare;
- Intocmirea si verificarea declaratiilor de impozite si taxe, Bilantului contabil si Raportarilor Trimestriale/Semestriale pentru Ministerul de Finante, piata de capital si alte institutii;


CERINTE

- Studii superioare - profil economic (specializarea finante/contabilitate constituie un avantaj);
- Experienta profesionala de minimum 3 ani in cadrul unui departament financiar/contabil
- Cunostinte solide de contabilitate primara/financiara/de gestiune;
- Cunostinte de fiscalitate;
- Cunostinte solide de legislatie - reglementarile privind activitatea financiar-contabila
- Cunostinte de limba engleza - minimum nivel mediu;
- Cunostiinte de utilizare PC: MS Word, Excel - nivel avansat, Win Mentor;
- Capacitate de organizare;
- Orientare spre obiective si respectarea termenelor;
- Capacitatea de a indeplini responsabilitati repetitive;
- persoana serioasa, corecta, ordonata, dornica de afirmare profesionala;


BENEFICII OFERITE

- salariu atractiv
- mediu de lucru intr-o echipa tanara si dinamica


DESCRIEREA FIRMEI

Situata in topul importatorilor si distribuitorilor de incaltaminte si produse pentru curatirea pielii, SC Shoexpert SRL este o companie cu capital romanesc integral privat, infiintata in anul 2005 la Cluj-Napoca. Echipa este formata din profesionisti care lucreaza pentru partenerii sai: clienti si furnizori. Filozofia companiei este bazata pe respectarea demnitatii angajatilor, sarcini si responsabilitati clare, recunoasterea si recompensarea performantelor, dezvoltarea competentelor si continua imbunatatire a calitatii serviciilor. Politica de resurse umane si investitiile aferente confirma principiul conform caruia oamenii sunt cel mai important capital