Consilier Suport Tehnic (full time) - Call Center Cluj

UPC Romania S.A.

08-03-2010 | EXPIRA LA 14-03-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Receptionarea si inregistrarea problemelor semnalate despre functionarea serviciilor Internet / Date / Telefonie de la clientii UPC;
- Oferirea telefonica de asistenta tehnica necesara remedierii defectiunilor reclamate sau delegarea problemelor spre rezolvare echipelor service / instalari CATV / Internet sau administratorilor de retea;
- Urmarirea rezolvarii problemelor delegate si inregistrarea solutionarii acestora;
- Informarea clientilor asupra stadiului de rezolvare a problemelor semnalate;
- Vanzarea telefonica de servicii UPC;


CERINTE

- Cunostinte medii de networking - obligatoriu:
medii de comunicatii -cablu, fibra optica, wireless;
sisteme de operare - Windows, Linux;
- Cunostinte minimale legate de servere de mail, web, DNS, DHCP;
- Cunostinte de telefonie reprezinta un avantaj;
- Cunoasterea limbii engleze vorbite si scrise cel putin la nivel mediu;
- Foarte bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, PowerPoint;


DESCRIEREA FIRMEI

UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.