Consilier Suport Tehnic Cluj Napoca

UPC Romania S.A.

13-02-2008 | EXPIRA LA 14-03-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- receptioneaza si inregistreaza incidentele semnalate de client.
- ofera telefonic asistenta si suport, functie de solicitarile clientilor


CERINTE

- cunostinte medii operare Microsoft Office
- cunostinte minimale legate de servere de mail, web, DNS, DHCP
- absolvent/a studii medii, student/a
- experienta pe un post care presupune relatii cu clientii si administrare – ar putea constitui avantaj
- cunoasterea limbii engleze nivel mediu
- disponibilitate de lucru in ture
DISPONIBILITATE TRAINING TIMP DE 1 SAPTAMANA IN REGIM FULL TIME


BENEFICII OFERITE

Oportunitati de promovare, mediu de lucru tanar si profesionist, formare profesionala


DESCRIEREA FIRMEI

UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali în furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni în 16 tari, 10 dintre acestea din Europa.

Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne în banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.