Consilier Suport Tehnic Cluj Napoca

UPC Romania S.A.

08-01-2008 | EXPIRA LA 07-02-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Consilierul/Operatorul de suport tehnic (call center internet, date si telefonie) este o veriga deosebit de importanta in organizatia noastra, asigurand cu profesionalism si entuziasm relatia cu clientii companiei.

- receptioneaza si inregistreaza incidentele semnalate despre functionarea serviciilor de internet, date si telefonie
- ofera telefonic asistenta tehnica necesara remedierii defectiunilor
- deleaga cazul catre alte departamente implicate atunci cand acesta depaseste nivelul de responsabilitate
- urmareste situatiile delegate si informeaza clientul asupra stadiului de rezolvare


CERINTE

- cunostinte operare Microsoft Office
- cunostinte medii de networking: medii de comunicatii – cablu, fibra optica, wireless; sisteme de operare – Windows, Linux
- cunostinte minimale legate de servere de mail, web, DNS, DHCP
- cunostinte minime de telefonie
- experienta in utilizarea instrumentelor de monitorizare retea- constituie avantaj
- cunoasterea limbii engleze cel putin la nivel mediu
- disponibilitate de lucru in ture


BENEFICII OFERITE

Orar flexibil, formare initiala si continua, remunerare atractiva in functie de performante, loc de munca placut.


DESCRIEREA FIRMEI

UPC este una dintre cele mai dinamice companii multina¿ionale din industria de comunica¿ii prin cablu din România. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali în furnizarea de servicii de televiziune, voce ¿i date, cu opera¿iuni în 17 ¿¿ri.

Prezent¿ în România înc¿ din 1992, UPC este pregatit¿ s¿ ofere servicii moderne în band¿ larg¿ la nivel na¿ional: televiziune analogic¿ ¿i digital¿, internet de mare vitez¿, servicii competitive de telefonie digital¿.