Consilier Suport Tehnic Call Center - Full Time

UPC Romania S.A.

28-05-2009 | EXPIRA LA 11-06-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Preia si rezolva apelurile de natura tehnica (intrebari, reclamatii, nefunctionalitati) raportate de catre client, in concordanta cu procesele, procedurile si regulile companiei
• Initiaza si este responsabil de escalarile de natura tehnica, verifica cauza producerii defectiunii si se asigura ca problema clientului a fost rezolvata
• Asigura fluxul informational rapid interdepartamental in situatii de avarii, defectiuni ¿n retea
• Aplica cunostintele acumulate in urma sesiunilor de training si foloseste aplicatiile dezvoltate pentru diagnosticarea sesizarilor de tipVoIP, DTV si Broadband, asigurand rezolvarea imediata a sesizarii
• Participa cu analize specifice, rapoarte examinate si alte informatii pentru a identifica rapid problemele si feedback-ul clientului
• Se asigura de minimizarea programarilor pentru interventiile din teren (echipe de service, instalari etc.)
• Aplica tehnici de tratare rapida a apelului


CERINTE

Obligatoriu cunostinte medii de networking
- medii de comunicatii – cablu, fibra optica, wireless
- sisteme de operare – Windows, Linux
Cunostinte minimale legate de servere de mail, web, DNS, DHCP
Cunostinte de telefonie reprezinta un avantaj
Foarte bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, PowerPoint


DESCRIEREA FIRMEI

UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.