Consilier Suport Tehnic Call Center- Cluj Napoca

UPC Romania S.A.

08-10-2007 | EXPIRA LA 07-11-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- receptioneaza si inregistreaza incidentele semnalate despre functionarea serviciilor de internet, date si telefonie
- ofera telefonic asistenta tehnica necesara remedierii defectiunilor
- deleaga cazul catre alte departamente implicate atunci cand acesta depaseste nivelul de responsabilitate
- urmareste situatiile delegate si informeaza clientul asupra stadiului de rezolvare


CERINTE

- cunostinte medii de networking, sisteme de operare (Windows), medii de comunicatii - cablu, fibra optica, radio
- cunostinte minime de telefonie, de administrare servere de mail, web, DNS, DHCP
- experienta in utilizarea instrumentelor de monitorizare retea
- cunoasterea limbii engleze cel putin la nivel mediu
- abilitati foarte bune de comunicare
- orientare catre client
- rezistenta la stres
- disponibilitate de lucru in ture


DESCRIEREA FIRMEI

UPC este unul dintre liderii mondiali în furnizarea de servicii de televiziune, telefonie si internet in banda larga si desfasoara operatiuni în 17 tari, pentru 13 milioane de clienti. Achizitionarea companiei Astral Telecom a adus UPC Romania în pozitia de lider al industriei de comunicatii prin cablu, devenind totodata cea mai importanta investitie americana din tara cu peste 500 milioane USD investiti pana acum. UPC este pregatita sa ofere servicii moderne în banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala. Angajatii UPC au sansa de a-si pune în valoare potentialul si de a se dezvolta într-o organizatie dinamica, orientata spre viitor, cu un nivel profesional ridicat.