Consilier Suport Comercial-Call Center

UPC Romania S.A.

07-04-2015 | EXPIRA LA 07-05-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Preia si inregistreaza apelurile de la clienti sau potentiali clienti in legatura cu serviciul oferit, defectiuni, schimbari de servicii, situatia facturilor sau a platii; servicii, raspunde la intrebari
Preia apelurile de la clienti care solicita informatii comerciale: informatii asupra contului clientului, facturi , plati, servicii, oferte noi etc.
Prezinta si vinde serviciile companiei direct catre clienti prin intermediul telefonului;
Ofera asistenta tehnica necesara remedierii defectiunilor (investigheaza si rezolva problemele de Cablu TV ale clientului; ajuta clientul in maximizarea folosirii mediabox-urilor);
Deleaga cazul catre alte departamente implicate atunci cand il depaseste nivelul de responsabilitate (Back Office, Billing, CRD, CO, NO etc.), respectand procedurile in vigoare;
Asigura fluxul informational rapid interdepartamental in situatii de avarii, defectiuni in retea
Atinge standardele de calitate conform formularului de evaluare si standardele de cantitate in ceea ce priveste durata rezolvarii fiecarui apel;
Se informeaza in mod constant asupra procedurilor de lucru precum si a produselor companiei;
La cererea companiei realizeaza rapoarte si analize referitoare la sesizarile clientilor
Contribuie la completarea bazei de date privind fisa clientului.


CERINTE

Experienta relevanta de minim 6 luni intr-o activitate similara.
Foarte buna cunoastere a mediilor de comunicatii – cablu, fibra optica, wireless.
Experienta relevanta in utilizarea sistemelor de operare – Windows, Linux
Cunostinte de baza legate de servere de mail, web, DNS, DHCP
Cunostinte de telefonie reprezinta un avantaj
Foarte bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, PowerPoint
Disponibilitate pentru lucrul in ture.
Experienta relevanta in lucrul cu clientii.
Bune competente de comunicare, persuasiune si negociere.
Atentie la detalii si abilitati de prioritizare si gestuine a mai multor sarcini, simultan.


DESCRIEREA FIRMEI

UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.