Consilier Relatii Clienti (in casierie) - Cluj

UPC Romania S.A.

13-02-2008 | EXPIRA LA 14-03-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Gestionarea bazei de date clienti si a altor informatii despre serviciile UPC
- Capacitatea de a dezvolta relatii de calitate cu clientii
- Prezentarea informatiilor despre serviciile UPC
- Incasarea platilor efectuate de clienti in centrele de relatii clienti


CERINTE

- Bune abilitati de comunicare, prezenta placuta
- Corectitudine, precizie, integritate
- Spirit de initiativa, reactii prompte la solicitari
- Studii superioare
- Abilitati de lucru cu calculatorul
- Preocupat de dezvoltarea abilitatilor si cunostintelor sale profesionale
- Cunostinte din domeniile: Internet, Microsoft Office


BENEFICII OFERITE

- pachet de recompensare motivant;
- cursuri periodice de pregatire in comunicare ;
- posibilitate de evolutie intr-o firma aflata in permanenta dezvoltare.


DESCRIEREA FIRMEI

UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali în furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni în 16 tari, 10 dintre acestea din Europa.

Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne în banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.