Consilier Relatii Clienti Cluj

UPC Romania S.A.

27-12-2009 | EXPIRA LA 02-01-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

-Inregistreaza si tine evidenta tuturor cererilor venite din partea clientilor referitoare la servicii si contracte
- Intocmeste contractele pentru furnizarea serviciilor CATV, Internet si Telefonie, elibereaza si primeste de la clienti pe baza de documente justificative echipamente : settop box, filtru, modem
- Preia sugestiile/solicitarile de la clienti sau potentiali clienti in legatura cu serviciile oferite de companie
- Verifica, intocmeste si arhiveaza dosarele de reducere la taxa de utilizare lunara in conformitate cu prevederile politicii sociale adoptate la nivelul companiei
- Inregistreaza si transmite mai departe solicitarile de servicii (instalari, deconectari, reconectari schimbari de servicii) si de asistenta tehnica sesizate in centrul de relatii cu clientii; se asigura ca solicitarile sunt rezolvate
- Prezinta cu interes si intr-o forma completa portofoliul de servicii oferite, schimbarile aparute si un minim de informatii tehnice
- Se asigura ca Centrul de Relatii cu Clientii arata profesional; participa activ la crearea unei atmosfere pozitive si placute
- Participa activ si cu bune rezultate la alte activitati legate de maxima satisfactie a clientilor (ex. sondaje, campanii promotionale, vanzari etc.)
- Incaseaza platile efectuate de catre clienti si le inregistreaza corect in baza de date
- Genereaza facturi pentru clientii
- La solicitarea clientilor verifica facturile si situatia platilor; solutioneaza cazurile in care facturile emise nu sunt corecte. Sesizeaza Departamentului IT eventualele erori din facturi
- La solicitarea clientului ofera relatii cu privire la situatia platilor
- Intocmeste si verifica borderoul incasarilor zilnice si bonurile de comanda/chitanta
- Realizeaza situatia incasarilor la sfarsitul zilei
- Intocmeste zilnic monetarul si pregateste banii in vederea depunerii la banca
- Listeaza si indosariaza facturile si chitantele.


CERINTE

-Cunostinte generale de Cablu TV, Internet si Telefonie
- Cunostinte operare pe calculator
- Cunostinte de gestionare a situatiilor conflictuale
- Cunoasterea limbii engleze (minim nivel conversational)
- Abilitati de comunicare; flexibilitate, g¿¿ndire pozitiva, prezenta placuta,deschisa
- Buna organizare, precizie
- Integritate si dedicare; deschidere si onestitate
- Spirit de initiativa, proactivitate; dorinta de perfectionare continua
- Orientare catre rezultate; eficienta; rezolvarea problemelor si depasirea obstacolelor ce apar
- Nivel ridicat de atentie si concentrare, abilitati multiple
- Interes pentru maxima satisfactie a clientilor interni si externi


DESCRIEREA FIRMEI

UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.