Consilier Clientela Corporate - Cluj

BRD - Groupe Societe Generale

21-02-2014 | EXPIRA LA 23-03-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Contacteaza, viziteaza si stabileste o relatie personalizata atat cu clientii Corporate din portofoliul propriu cat si cu prospectii alocati;

-Identifica necesitatile curente si viitoare ale clientilor, asistandu-i permanent in procesele lor investitionale;

-Consiliaza si propune clientilor din portofoliu solutii financiare adecvate;

-Urmareste cresterea gradului de echipare cu produse si servicii si cresterea volumului activitatii desfasurate de client cu banca, avand obiective cantitative de grad de echipare;

-Urmareste in permanenta atragerea de clienti Corporate noi si echiparea acestora cu produsele adecvate nevoilor acestora;

-Gestioneaza riscul pentru angajamentele clientilor din portofoliu sau pe care le aproba in limitele de competenta acordate;

-Fidelizeaza clientii prin calitatea primirii, consilierii si a produselor si serviciilor oferite;

-Redacteaza rapoarte de activitate: echiparea clientilor, urmarirea soldurilor si a operatiunilor;

-Actualizeaza permanent portofoliul de clienti Corporate, aplicand criteriile de segmentare;

-Fiabilizeaza bazele de date cu coordonatele clientilor Corporate, prin actualizarea permanenta a acestor informatii;

-Colaboreaza indeaproape cu consilierul Bonne Gamme pentru dezvoltarea reciproca a portofoliilor;

-Consiliaza investitorii straini asupra oportunitatilor investitionale regionale si ii sustine in demersurile de de creare de societati, achizitii si fuziuni;

-Aplica politica comerciala a bancii sub 2 aspecte:

Obiective: volum tranzactii, produse si servicii vandute, vizite la clienti, clienti atrasi.

Mijloace: intalniri cu clientii; demersuri personale; conditii preferentiale acordate de catre banca.


CERINTE

-Studii universitare, eventual post-universitare in domeniul economic;

-Foarte buna cunoastere a produselor si serviciilor bancii ;

-Cunostinte economice, legislative, fiscale, si in domeniul analizei financiare;

-Capacitate de analiza si sinteza;

-Cunostinte informatice: Word, Excel, PPT;

-Experienta in domeniul bancar (recomandabil in sectorul de clientela comercial de cel putin 1 an sau responsabil de agentie sau consilier Bonne Gamme) sau domenii conexe: leasing, consultanta financiara, vanzari, comert exterior;

-Cunostinte de limba engleza si franceza.





Profilul candidatului:



-Abilitaţi comerciale si orientare spre client;

-Orientare spre rezultate;

-Capacitate de relationare si lucru in echipa;

-Adaptabilitate, eficienta si initiativa;
- Capacitate de analiza si rezistenta la stres.


DESCRIEREA FIRMEI

BRD - Groupe Societe Generale este a doua banca romaneasca, dupa activele bancare.

Cu o capitalizare de 3,5 miliarde euro la sfarsitul lunii aprilie 2006, BRD - Groupe Societe Generale detine prima pozitie, conform acestui indicator, intre societatile din domeniul financiar, listate la Bursa de Valori Bucuresti si a doua pozitie dupa acelasi nivel al capitalizarii bursiere daca luam in considerare toate companiile listate la BVB, indiferent de domeniu.