BRAND MANAGER

SC TRICOTAJE SOMESUL SA

13-08-2006 | EXPIRA LA 18-08-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

-realizarea, implementarea si coordonarea planurilor si a strategiilor de marketing conform misiunii si strategiei companiei;
-intretinerea si dezvoltarea retelei de distributie;
-identificarea de noi canale de distributie si noi instrumente de vinzari;
-largirea bazei de clienti a firmei si intertinerea relatiilor cu clientii actuali;
-urmarirea indeplinirii obligatiilor contractuale de catre clienti;
-raspunde de optimizarea vinzarilor;
-cunoasterea si informarea constanta asupra evolutiei domeniului in care activeaza compania;
-initierea si coordonarea cercetarilor de piata pentru realizarea profilului celor mai importanti clienti;
-monitorizarea activitatii competitorilorsi buna cunoastere a produselor acestora;
-evaluarea si analiza pietei pentru identificarea tendintelor si a nevoilor, monitorizarea evolutiei preturilor pe piata de profil;
-gestionarea construirii imaginii firmei si a marcilor promovate de aceasta;
-conducerea activitatii de colectare si raportare a datelor din teren.


CERINTE

-absolvent studii superioare, preferabil Marketing;
-persoana dinamica, cu abilitati dezvoltate de comunicare si relationare;
-foarte buna capacitate organizatorica;
-spirit de observatie si atentie la detalii;
-buna cunoastere a domeniului de activitate a companiei;
-abilitati in colectarea si gestionarea informatiilor despre, clienti, piata, concurenta;
-persoana dinamica, cu aptitudini de lider;
-cunostinte solide operare PC;
-carnet de conducere categoria B;
-aspect fizic placut, tinuta si prestanta de business.


BENEFICII OFERITE

-bonusuri in functie de realizari si performante;
-masina de servici.


DESCRIEREA FIRMEI

Cel mai mare producator de articole de imbracaminte tricotate din Romania, cu o experienta de peste 40 de ani in domeniu.
Brandurile proprii dezvoltate se identifica sub denumirea de \" Somesul \" si \"ILMODO\", fiecare din acestea avind o pozitionare pe piata bine definita.
Distributia pe piata interna se realizeaza printr-o echipa proprie de profesionisti, acoperind intregul areal geografic.
Prezenta pe piata externa are un profil bine construit si dezvoltat de-a lungul anilor, imbinind traditia firmei cu tendintele din pietele de referinta.