ASISTENT MANAGER - LIMBA MAGHIARA

SMART TRAINING

24-02-2007 | EXPIRA LA 02-03-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- gestionarea comenzilor si platilor realizate de catre firma;
- coordonarea si organizarea transporturilor;
- intocmirea de situatii contabile primare;
- gestionarea diverselor documente ale salariatilor si ale clientilor;
- intocmirea documentatiei pentru vamuire;
- gestionarea corespondentei filialei;
- calculul salariilor angajatilor.


CERINTE

- studii superioare economice;
- experienta in munca minim 1 an;
- bune cunostinte de operare calculator MS Office;
- foarte bune cunostinte de limba maghiara;
- responsabilitate, calitati antreprenoriale, initiativa, tenacitate.


BENEFICII OFERITE

- posibilitati de instruire;
- oportunitati de promovare;
- pachet salarial motivant.


DESCRIEREA FIRMEI

SMART TRAINING, firma clujeana de consultanta in afaceri si resurse umane, asista unul dintre cei mai importanti furnizori de solutii logistice si sisteme de depozitare de pe piata romaneasca in selectia pentru postul de ASISTENT MANAGER.