Asistent manager

Ab Ovo Consulting

05-04-2011 | EXPIRA LA 20-04-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

 Conduce evidenţele administrative ale organizaţiei
 Gestionează, ţine evidenţa rapoartelor, a informaţiilor
 Realizează statistici şi situaţii
 Acordă sprijin directorului economic – comercial în prelucrarea şi contabilitatea facturilor lunare
 Participă la şedinţele de specialitate, întocmeşte procesele verbale, notificările, şi urmăreşte sarcinile primite
 Gestionează casieria organizaţiei
 Gestionează intrările-ieşirile de corespondenţă
 Organizează aprovizionarea cu materialele birotice
 Administrarea parcului auto al firmei
 Activităţi de protocol
 Controlează gestionarea documentelor, actelor prevăzute
 Controlează respectarea regulilor de protecţie a datelor

Programul de lucru: 40 de ore/săptămână
Locul de muncă: Târgu Mureş


CERINTE

 Minimum 2 ani de experienţă profesională în domeniul administrativ
 Cunoştinţe solide în domeniul tehnicii de calcul
 Cunoaşterea limbii maghiare şi române la nivel avansat
 Aspect îngrijit, ordonat, ţinută plăcută
 Comportament politicos, ferm
 Excelente capacităţi de comunicare
 Persoană hotărâtă, de încredere
 Capacitatea de a lucra independent
 Aptitudinea de a recunoaşte şi de a rezolva problemele.


BENEFICII OFERITE

Firma asigură: salariu competitiv, sistem de recompense, condiţii de muncă excelente, telefon mobil de serviciu.
Scrisoarea de intenţie însoţită de Curriculum Vitae poate fi trimisă prin fax la numărul: 0365-430-270 begin_of_the_skype_highlighting              0365-430-270      end_of_the_skype_highlighting begin_of_the_skype_highlighting              0365-430-270      end_of_the_skype_highlighting begin_of_the_skype_highlighting              0365-430-270             0365-430-270 sau prin e-mail la adresa: abovocons@gmail.com până la data de 20 aprilie 2011.
Informaţii suplimentare puteţi obţine la numărul de telefon: 0365-430-270 sau la adresa de e-mail: abovocons@gmail.com .


DESCRIEREA FIRMEI

Firmă din Ungaria în domeniul serviciilor de pază şi protecţie, care desfăşoară următoarele activităţi: pază şi protecţie la standarde ridicate în special în domeniul comerţului, soluţii personalizate de tehnica siguranţei, management de risc, proiectarea, implementarea şi întreţinerea sistemelor de securitate, securitatea afacerilor caută pentru filiala din Cluj-Napoca angajati