Asistent Manager

Global Business Contacts

20-06-2010 | EXPIRA LA 21-06-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

Responsabilitati
- Coordoneaza activitatea de administrativ
- Intocmeste si actualizeaza diferite situatii in functie de solicitarile conducerii firmei
- Intocmeste (atunci cand este cazul) rapoarte, statistici si studii de piata legate de activitatea de vanzare /cumparare si de concurenta
-Indeplineste toate sarcinile specifice secretariatului
-Asigura asistenta, la cerere, pentru intalnirile administratorilor
-Redacteaza corespondenta de afaceri
-Asigura interfata cu clientii si cu alte structuri din afara societatii (administratia publica, mass media, furnizori, posta)
-Organizeaza si desfasoara activitati de protocol
- planificarea activitatii
- monitorizarea activitatii celorlalte departamente
- sintetizarea problemelor aparute in activitatile coordonate
- Pastreaza confidentialitatea datelor cu care lucreaza


CERINTE

-experienta obligatorie in munca de minim 1 an, pe acelasi post sau un post similar
- avantaj substantial pentru persoanele cu experienta in publicitate sau marketing
-domiciliul stabil in Cluj Napoca
- studii finalizate
- cunostinte solide de limba engleza;
- cunostinte solide PC (in special Pachetul Office, Photoshop);
- cunostinte de contabilitate primara (intocmire facturi, chitante, ordine de deplasare, deconturi etc.)
- permis auto;
- capacitate de comunicare si negociere;
- capacitate de a lucra în echipă;
-Persoana dinamica, pregatita pentru lucrul sub presiune si rezistenta la stres;
-Capacitatea de a gestiona mai multe activitati simultan;
-Respectarea termenelor, capacitatea de decizie
- Prezenta agreabila, aspect fizic placut (va rugam atasati poza la cv-ul dumneavoastra)
- sociabilitate
- disponibilitate de angajare cu carte de munca
- disponibilitate de a incepe din data de 28 iunie


BENEFICII OFERITE

salariu motivant
telefon de serviciu
posibilitati de dezvoltare profesionala si personala


DESCRIEREA FIRMEI

Publicitate pe internet