Asistent manager

IntegraHR

05-02-2010 | EXPIRA LA 11-02-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

- preluarea si redirectionarea apelurile telefonice;
- gestionarea corespondentei si a documentelor companiei
- sarcini de contabilitate primara
- tehnoredacatrea documentelor , clasificarea si tinerea evidentei acestora


CERINTE

- absolvent studii superioare
- experienta minim 1 an intr-un post similar
- cunostinte PC: Word, Excel, Power Point, Internet Explorer
- abilitati dezvoltate de comunicare
- atentie acordata detaliilor


DESCRIEREA FIRMEI

IntegraHR - dedicat oamenilor
Suntem o echipa de specialisti cu 5 ani experienta in domeniu - dedicata dezvoltarii companiilor partenerilor nostri prin oferirea de servicii de resurse umane care sa sprijine managementul si angajatii in atingerea obiectivelor si performantelor dorite.

www.integrahr.ro

Clientul nostru este expert in servicii profesionale de curatenie oferind clientilor sai servici de inalta calitate