Job expirat
• Coordonează fluxul de corespondenţă şi comunicările din unitate;
• Preia şi menţine fluxul corespondentei prin telefon, fax, email;
• Selectează, distribuie şi expediază corespondenţa scrisă şi electronică;
• Menţine un sistem eficient şi sigur al îndosarierii tuturor documentelor, asigurându-se că acestea sunt aşezate în ordine cronologică;
• Supraveghează şi asigură rezolvarea sarcinilor administrative, la solicitarea şefului nemijlocit;
• Răspunde de buna organizare a agendei managerului pe care îl asistă în activităţile sale, la solicitarea acestuia;
• Verifică avizele de însoţire a mărfurilor sau a corespondenţei livrate, urmărind ca toate să fie confirmate prin semnătura persoanei care a realizat recepţia cantitativă şi calitativă;
• Asigură suportul organizaţional necesar şi circuitul informaţiei între diferitele locaţii sau reprezentanţe ale unităţii;
• Asigură actualizarea şi transmiterea informaţiilor privind modificările în legislaţie relevante pentru activitatea companiei;
• Asigură respectarea regulilor de acces a persoanelor străine în zona de birouri de la sediu;
Răspunde de activităţile de protocol din cadrul firmei sau la deplasările oficiale organizate în afara unităţii (companiei, instituţiei);
Studii superioare finalizate
Limba engleza nivel avansat
Comert cu ridicata nespecializat de produse alimentare, bauturi si tutun