ASISTENT EXECUTIV - pentru sediul central

BT ASIGURARI TRANSILVANIA

21-08-2008 | EXPIRA LA 27-08-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

* Organizeaza si coordoneaza activitatea secretariatului general din sediul central al companiei;
* Asigura comunicarea in interiorul companiei si cu exteriorul (clienti, parteneri);
* Furnizeaza asistenta administrativa, logistica si de comunicare pentru membrii conducerii executive a companiei;
* Planifica si organizeaza intruniri si deplasari ale membrilor conducerii executive;
* Gestioneaza documente si rapoarte specifice activitatii companiei.


CERINTE

* Studii superioare;
* Minim 2 ani experienta pe o pozitie similara (administrativ-secretariat);
* Cunostinte de limba franceza si engleza la nivel avansat;
* Foarte bune cunostinte de operare PC (Word, Excel);
* Excelente abilitati de comunicare si relationare cu o mare diversitate de oameni;
* Bune abilitati de organizare a activitatii proprii, a timpului si a documentelor;
* Capacitate ridicata de functionare eficace sub presiune si stres;
* Rigoare si atentie la detalii;
* Disponibilitate.


BENEFICII OFERITE

* Un mediu de lucru dinamic si profesionist;
* Cursuri de pregatire profesionala;
* Posibilitatea dezvoltarii unei cariere de succes intr-o companie multinationala .

CV-urile vor fi tratate confidential si se vor transmite, insotite de o Scrisoare de intentie, in atentia Directiei Resurse Umane, la adresa de e-mail: resurse.umane@bta.ro sau la nr. fax 0364/816.503 (cu subiectul „Aplicatie pentru postul de asistent executiv sediul central").

Doar persoanele selectionate vor fi anuntate in vederea participarii la interviu.


DESCRIEREA FIRMEI

BT ASIGURARI TRANSILVANIA, companie de asigurari cu sediul central in Cluj-Napoca, recent preluata de grupul francez GROUPAMA