ASISTENT EXECUTIV - pentru Sediul Central

BT ASIGURARI TRANSILVANIA

21-04-2008 | EXPIRA LA 06-05-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

* Organizeaza si coordoneaza activitatea secretariatului general din sediul central al companiei;
* Asigura comunicarea in interiorul companiei si cu exteriorul (clienti, parteneri);
* Furnizeaza asistenta administrativa, logistica si de comunicare pentru membrii conducerii executive a companiei;
* Planifica si organizeaza intruniri si deplasari ale membrilor conducerii executive;
* Gestioneaza documente si rapoarte specifice activitatii companiei.


CERINTE

* Studii superioare;
* Minim 2 ani experienta pe o pozitie similara (administrativ-secretariat);
* Cunostinte de limba franceza la nivel conversational;
* Cunostinte de limba engleza la nivel avansat;
* Foarte bune cunostinte de operare PC (Word, Excel);
* Excelente abilitati de comunicare si relationare cu o mare diversitate de oameni;
* Bune abilitati de organizare a activitatii proprii, a timpului si a documentelor;
* Capacitate ridicata de functionare eficace sub presiune si stres;
* Rigoare si atentie la detalii.


BENEFICII OFERITE

* Un mediu de lucru dinamic si profesionist;
* Cursuri de pregatire profesionala;
* Posibilitatea dezvoltarii unei cariere de succes in domeniu.


DESCRIEREA FIRMEI

BT ASIGURARI TRANSILVANIA, companie de asigurari cu sediul central in Cluj-Napoca, recent preluata de grupul francez GROUPAMA