Job expirat
- inregistrarea la zi a documentelor contabile si asigurarea arhivarii lor
- mentinerea relatiei cu banca
- intocmirea actelor necesare angajarii personalului, modificarii clauzelor contractuale, incheierii relatiilor de munca
- intocmirea de situatii lunare, trimestriale, anuale privind indeplinirea obiectivelor comerciale si financiare ale sociatatii
- studii superioare economice finalizate
- experianta in domeniul financiar/contabil minim 1 an
- cunostinte temeinice de contabilitate primara
- operare PC (MS Office, WinMentor, Access, Internet Explorer)
- lb. franceza - nivel avansat
- capacitate de organizare, orientare spre cifre
- pachet salarial atractiv
Adecco este lider mondial in domeniul resurselor umane.
Serviccile Adecco sunt oferite in cadrul a 6000 de birouri, in 67 de tari.
In Romania, Adecco este prezenta din anul 2000 si are birouri deschise in Bucuresti, Arad, Timisoara, Pitesti si Sibiu
Servicii oferite:
- recrutare si selectie
- recrutare in masa
- payrolling
- evaluare psihologica si aptitudinala