Asistent(a) Director General - pentru sediul central Cluj-Napoca

BT ASIGURARI TRANSILVANIA

21-06-2007 | EXPIRA LA 26-06-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

* coordonarea activitatii generale de secretariat prin furnizarea asistentei administrative, logistice si de comunicare pentru Presedintele companiei, in scopul unei relationari interne si externe eficiente
* asigurarea serviciilor de traducere si interpretare
* conceperea/redactarea corespondentei de afaceri specifice
* gestionarea corespondentei postale interne si externe


CERINTE

* studii superioare filologice sau de limbi moderne aplicate (engleza-franceza)
* experienta in domeniul administrativ-secretariat constituie un avantaj
* cunostinte solide de operare PC (Word, Excel, Outlook Express)
* excelente abilitati de comunicare si inter-relationare
* foarte bune abilitati organizatorice
* spirit pro-activ, atitudine pozitiva
* capacitate de a coordona eficient si simultan mai multe activitati.


BENEFICII OFERITE

* pachet salarial motivant
* oportunitatea dezvoltarii unei cariere de succes intr-un mediu profesional si dinamic
* activarea intr-o companie performanta de pe piata asigurarilor.


DESCRIEREA FIRMEI

BT ASIGURARI membra a Grupului Financiar Banca Transilvania