Job expirat
-Emiterea facturilor catre clienti, a avizelor de insotire a marfii cu ajutorul programului WinMentor
-Destocarea livrarilor( comenzi, avize, facturi)
-Realizarea achizitiilor interne
-Mentinerea legaturilor cu clientii, furnizorii, si agentii de vanzare
-Gestionarea stocurilor de echipamente inchiriate
-Receptionarea comenzilor, intocmirea confirmarilor de comanda si organizarea transportului la cererea clientului
- Realizarea activitatilor de secretariat
-Cunoasterea Excel la nivel avansat
-Cunostinte de limba engleza la nivel avansat
-Promptitudine la solicitari venite
-Seriozitate, abilitati excelente de comunicare
-Cunoasterea WinMentor prezinta avantaj
Se ofera pachet salarial atractiv.
Trenkwalder este o companie specializata in servicii de resurse umane.
Serviciile noastre: leasing de personal, recrutare, cercetari de piata, salarizare si administrare de personal.training, teambuilding.