Angajam personal curatenie la spatii de birouri

SPECIAL CONFORT SRL

21-11-2016 | EXPIRA LA 21-12-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Cautam persoane amabile, energice, atente la detalii care sa asigure servicii de curatenie la standarde inalte de calitate, la spatii de birouri, in diferite zone ale Clujului, de luni pana vineri, program de lucru 3ore/zi dimineata de la 06:00 la 09:00, dupa -masa 3.5ore/zi la ora 18:00 la 21:30, si persoane pentru echipa mobila- program flexibil
Daca ai citit acest anunț, te entuziasmeaza ideea de a lucra cu noi si te potrivești postului, suna la numarul 0733-920454 sau trimite un CV pe e-mail la resurseumane@splendorama.ro


CERINTE

Ca sa faci parte din echipa noastra trebuie:
- sa ai o atitudine pozitiva, sa iti placa sa lucrezi;
- sa iti placa sa faci lucrurile bine pana la capat;
- sa fii atenta la detalii;
- sa ai experinta in curatenie.


BENEFICII OFERITE

Oferta noastra este:
- loc de munca stabil;
- pachet salarial atractiv;
- tichete de masa.


DESCRIEREA FIRMEI

Compania Special Confort SRL a fost fondată în anul 2006, fiind o societate cu
capital privat romanesc care are in prezent peste 7o de angajati. Brandul Splendorama
a aparut in 2010 in urma unei nevoi de improspatarea a aspectului comercial al firmei.
Obiectul principal de activitate il reprezinta oferirea serviciilor de curatenie de
calitate pentru orice spatiu indiferent de dimensiunea acestuia sau activitatea care se
desfasoara.
Ca si obiect secundar de activitate oferim produse de curatenie sau materiale
consumabile igienice cu promtitudine de cate ori este nevoie la sediul clientilor.
Avand in spate o experienta vasta, o echipa dedicata si echipamente de ultima
generatie ne angajam sa reimprospatam sediul firmei, cladirea de birouri, spatiul
industrial sau resedinta. Vrem sa demonstram ca problema curateniei e rezolvata,
prin profesionalism si flexibilitate fata de dorintele clientilor.
Asiguram standardul de calitate al curateniei aplicand mai multe metode
concomitent:
 Acordam atentie detaliilor si cerintelor pe care clientul;
 Comunicam permanent si suntem flexibili in relatia cu clientul astfel incat orice
schimbare benefica spatiului sa fie facuta in timp util;
 Instruim personalul alocat prin cursuri de igiena si cu informatii specifice fiecarei
locatii in parte;
 Protejam bunurile si spatiul unde facem curatenia