AGENT VANZARI: CLUJ / IASI / TIMISOARA

United Romanian Breweries Bereprod SRL

22-05-2010 | EXPIRA LA 28-05-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

-Raspunde de indeplinirea targetelor cantitative si calitative de vanzari
-Raspunde de mentinerea si imbunatatirea relatiei cu toti clientii
-Actioneaza in permanenta in vederea cresterii numarului de clienti activi


CERINTE

-Experienta in domeniu minim 2 ani;
-Aptitudini de comunicare si negociere;
-Studiile superioare reprezinta un avantaj;
-Persoana dinamica si perseverenta;
-Permis de conducere categoria B;
-Entuziasm si spirit de echipa;
-Domiciliul in Cluj Napoca, Iasi, Timisoara.


DESCRIEREA FIRMEI

United Romanian Breweries este prima companie de bere din Europa de Est, care a dezvoltat un proiect green field. In clasamentul companiilor internationale producatoare de bere din Romania, URBB ocupa in prezent locul 4, iar portofoliul sau este format exclusiv din marci internationale: Tuborg, Tuborg Strong, Tuborg Christmas Brew, Carlsberg, Skol, Holsten, Guinness si Kilkenny- ultimele doua fiind importate. Fabrica Tuborg este singura unitate de productie a companiei si in acelasi timp una dintre cele mai moderne fabrici de bere atat din Romania, cat si din cadrul grupului Carlsberg Breweries A/S. Construita in 13 luni, a produs prima sarja de bere la sfarsitul anului 1997. Capacitatea de productie a fabricii la sfarsitul anului 2006 a fost de 1.4 mil hl, urmand ca pana in 2011 aceasta sa atinga 2.3 hl. In anul 2005, compania si-a propus sa patrunda pe o noua piata - cea a bauturilor racoritoare. Astfel, in portofoliul companiei a intrat o noua marca- Orangina, singura bautura carbonatata din Romania cu pulpa de portocale. Orangina este prezenta pe piata din Romania in patru variante: Orangina Classic, Orangina Light, Orangina Rouge (cu portocale rosii) si Orangina Passion (cu fructe exotice). Compania a continuat sa-si extinda portofoliul de bauturi racoritoare, prin preluarea marcii Granini - produs 100% natural, marca de prestigiu a companiei nr. 1 pe piata din Europa. Deschiderea permanenta fata de consumatori si politica de transparenta totala care au caracterizat compania inca de la inceputurile activitatii sale in Romania, au adus-o cat mai aproape de oameni, printr-o atitudine prietenoasa fata de toti romanii.