Agent Suport Comercial prin Telefon

UPC Romania S.A.

08-11-2010 | EXPIRA LA 14-11-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Preia si inregistreaza apelurile de la clienti sau potentiali clienti in legatura cu serviciul oferit, defectiuni, schimbari de servicii, situatia facturilor sau a platii; servicii, raspunde la intrebari
• Preia apelurile de la clienti care solicita informatii comerciale: informatii asupra contului clientului, facturi , plati, servicii, oferte noi etc.
• Prezinta si vinde serviciile companiei direct catre clienti prin intermediul telefonului;
• Ofera asistenta tehnica necesara remedierii defectiunilor (investigheaza si rezolva problemele de Cablu TV ale clientului; ajuta clientul in maximizarea folosirii mediabox-urilor);
• Atinge standardele de calitate conform formularului de evaluare si standardele de cantitate in ceea ce priveste durata rezolvarii fiecarui apel;
• La cererea companiei realizeaza rapoarte si analize referitoare la sesizarile clientilor
• Contribuie la completarea bazei de date privind fisa clientului


CERINTE

• Experienta anteriora pe partea de telesales minim 1 an
• Minim studii medii
• Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu spre avansat
• Bune abilitati de lucru cu calculatorul (MS Office, Outlook, Internet Explorer); bune abilitati de typing


DESCRIEREA FIRMEI

UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.