Agent Consultanta Credite (Cluj Napoca si Targu Mures)

Adecco Resurse Umane

18-04-2008 | EXPIRA LA 18-05-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Agentul va avea urmatoarele responsabilitati:
- sa intampine si sa identifice potentialii clienti in magazin : sa intreprinda actiuni de prospectare cu scopul de a dirija clientii catre biroul de credit;
- sa intampine si sa informeze clientii, sa-i orienteze cu eficacitate si sa le ofere sprijin cat mai bun in actul de vanzare;
- sa propuna clientilor, in cadrul fiecarei intalniri, gama de produse si servicii
complementare, sa le identifice nevoile, sa-i asculte (activ si permanent) si sa profite de fiecare contact pentru a propune unul sau mai multe produse adaptate nevoilor fiecarui client;
- sa asigure cresterea vanzarilor prin oferirea de informatii corecte, adaptate intotdeauna atat la asteptarile clientului cat si la natura, calitatea si caracteristicile produsului propus.
- sa asigure serviciul dupa vanzare – apeland la asistenta din partea sediului daca este necesar;
- sa faca toate verificarile necesare sabilirii eligibilitatii clientului;
-sa intreprinda actiuni de formare a casierilor si vanzatorilor din magazin privind operatiunile comerciale sau produsele noi; pune la dispozitia celorlati totalitatea cunostiintelor sale si experienta acumulata in vederea dinamizarii vanzarilor si insulfarii culturii de finantare in magazin;


CERINTE

Adecco Resurse Umane, lider mondial in domeniul resurselor umane, recruteaza cate un Agent Consultanta Credite pentru orasele Cluj-Napoca si Targu Mures.

Rolul Agentului Consultanta Credite este de a vinde ansamblul de produse si servicii financiare. El va lucra in stransa legatura cu coordonatorul biroului de creditare care ii va fixa obiectivele calitative si cantitative.

Cerinte:
- Minim un an experienta in vanzari; experienta in vanzarea de produse financiare constituie avantaj;
- Cunoastere foarte buna a tehnicilor de vanzare;
- Cunoasterea limbii engleze/franceze la un nivel mediu/avansat;
- Bune abilitati de comunicare, negociere, relationare;
- Cunostinte MS Office.


DESCRIEREA FIRMEI

Adecco ofera servicii de recrutare permanenta si temporara pe pozitii entry level, middle si top management. In momentul de fata puteti aplica la un numar de 400 de joburi disponibile in sistemul national.

Adecco este lider mondial in domeniul resurselor umane, avand deschise peste 5.800 de birouri in 67 de tari ale lumii.

Fondat in Elvetia la 20 August 1996 ca urmare a fuziunii companiilor Adia (infiintata in 1957) si ECCO (infiintanta in 1964), Adecco este administrat de o echipa multinationala ce dispune de o remarcabila experienta in domeniu.

Zilnic, peste 650.000 de persoane isi gasesc un loc de munca prin reteaua Adecco, ca urmare a gamei de servicii personalizate oferite celor peste 250.000 de clienti.

Conform clasamentului intocmit de prestigioasa publicatie Forbes, Adecco este in prezent, una dintre cele 500 de mari companii din lume.

Adecco este cotat la bursele NYSE (ADO), Swiss Exchange (ADEN) si EURONEXT Premier Marche.

Adecco in Romania

Misiune: asigurarea succesului profesional intr-o lume in continua schimbare.

Adecco ofera zilnic solutii flexibile si adaptarea legislatiei in vigoare reusind, urmare a cererilor inregistrate, sa ofere candidatilor sai peste 6.000 de noi locuri de munca, in doar 6 ani de la infiintare.

La baza succesului inregistrat se afla transpunerea in practica a valorilor grupului:
- onestitate si integritate;
- responsabilitate sociala;
- orientare spre nevoile clientului;
- inovatie si creativitate;
- comunicare si spirit de echipa;
- transparenta;
- deplina legalitate


Adecco in Cluj-Napoca:

Adresa: Str. George Cosbuc, Nr. 14
Telefon: 0372 705 905; 0723 112 706
E-mail: cluj@adecco.ro