Agent Call Center Cluj Napoca- Limba Maghiara

UPC Romania S.A.

30-05-2009 | EXPIRA LA 05-06-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Preia si rezolva apelurile de natura tehnica (intrebari, reclamatii, nefunctionalitati) raportate de catre client, in concordanta cu procesele, procedurile si regulile companiei
- Initiaza si este responsabil de escalarile de natura tehnica, verifica cauza producerii defectiunii si se asigura ca problema clientului a fost rezolvata
- Asigura fluxul informational rapid interdepartamental in situatii de avarii, defectiuni in retea
- Se asigura de minimizarea programarilor pentru interventiile din teren (echipe de service, instalari etc.)


CERINTE

- Cunoasterea limbii maghiare nivel avansat
- Experienta intr-un Call Center - minim 8 luni
- Experienta avansata in lucrul cu calculatorul si a pachetului Microsoft Office
- Experienta in lucrul cu aplicatiile specifice de retea, Internet, telefonie, televiziune digitala, sisteme de provizionare
- Cunoasterea tehnicilor de tratare rapida a apelurilor constituie un avantaj.


DESCRIEREA FIRMEI

UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.